شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
آوای رودکوف؛
سه طرح مخابراتی با حضور محمد بهرامی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ،دناو مارگون در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی و یا به بهره‌برداری رسید .

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ خداداد خالق پناه مدیر مخابرات منطقه کهکیلویه در آیین بهره‌برداری از ایستگاه موبایل روستای محمودآباد علیا گفت : ایستگاه موبایل محمودآباد علیا بالغ بر ۸۰میلیارد ریال از محل اعتبارات USO،ایستگاه موبایل روستای مختار بالغ بر ۵۰میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ارتباطات سیار و کلنگ زنی ایستگاه موبایل چشمه پهن با اعتباری بالغ بر ۸۰میلیارد ریال از محل اعتبارات USO به دست مبارک شخصیتی فرهیخته ، اخلاق مدار ، علمی وعملگرا ، نماینده ای از جنس مردم ، جناب آقای دکتر محمد بهرامی نماینده محترم مردم شریف شهرستان های بویراحمد ، دنا ومارگون در مجلس،شورای اسلامی بهره برداری و کنگ زنی می شوند.

بهره برداری و کلنگ زنی سه طرح مخابراتی با حضور نماینده بویراحمد،دنا و مارگون

خالق پناه افزود ؛ لازم می‌دانم در راستای حمایت از پروژه ها وطرح های USO از مجموعه مدیران وزارت ارتباطات و در راس آن جناب آقای دکتر زارع پور وزیر محترم ارتباطات وتعامل مجموعه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تقدیر و تشکر کنم وامیدوارم باتوجه به شناختی که از ظرفیت وپتانسیل مجمع نمایندگان استان داریم ، بتوانند با رایزنی وحمایت های خود ،مشکلات ارتباطی بعضی از نفاط استان که فاقد دسترسی به این تکنولوژی روز دنیا هستند را مرتفع کنیم

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح و کلنگ زنی سه طرح مخابراتی روستایی در شهرستان بویراحمد گفت: قبل از هرچیز لازم می دانم از اقدامات درخور تقدیر مخابرات استان ، در راس مدیرمتخصص وعلمگرای آن جناب آقای مهندس خالق پناه تقدیر وتشکر کنم.

دکتر بهرامی در خصوص دو کلید واژه ی علمی وعملگرا افزود ؛ اگر بخواهیم این دوکلمه را در حوزه مدیریتی معنا کنیم ، بی شک باید از جناب آقای مهندس خالق پناه نام برد و استان ما برای توسعه و برون رفت از وضعیت موجود نیازمند چنین مدیرانی است و قطعا این مدیران مورد حمایت قرار گرفت و هر کجا مردم مطالبه ای داشتند وماهم به این مدیر جهادی منعکس وپیگیری نمودیم ، جواب منفی نشنیدبم و امروز شاهد بهره برداری بعضی از این پروژه ها هستیم.

نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت ؛ مخابرات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دو بازوی مهم در توسعه زیرساختی هستند و باهمفکری و تجزیه وتحلیل وضعیت زیرساخت ارتباطی استان می توانند دست به کارهای بزرگ بزنند .

با برنامه ریزی های انجام شده توسعه شبکه اینترنت در روستای محروم و دورافتاده از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

محمد بهرامی با اشاره به ظرفیت اعتبارات مسئولیت های اجتماعی افزود: خدمات رسانی در سطح روستاهای محروم و دور افتاده نیازمند تلاش مدیران پای کار و پیگیر است.

بر اساس همین گزارش در این آیین مدیران کل ارتباطات وفناوری اطلاعات ، بنیادمسکن ، جهادکشاورزی، منابع طبیعی استان وآب وفاضلاب حضور داشتند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: