شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
مجری برنامه های بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
با حضور مجری استانی بنیاد علوی و مسئولین ادارات متولی اشتغال شهرستان لنده اولین جلسه شورای توانمند سازی اقتصادی در شهرستان لنده برگزار گردید

تشکیل شورای توانمند سازی اقتصادی بنیاد علوی در شهرستان لنده

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛با حضور مجری استانی بنیاد علوی و مسئولین ادارات متولی اشتغال شهرستان لنده اولین جلسه شورای توانمند سازی اقتصادی در شهرستان لنده برگزار گردید.

مجری برنامه های بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابتدای جلسه ضمن تشکر از فرماندار شهرستان بخاطر هماهنگی و تشکیل این جلسه و همکاری های سالهای گذشته مجموعه دولت با بنیاد علوی به تبیین و تشریح برنامه های بنیاد در سه حوزه اشتغال و معیشت، سلامت و بهداشت و آموزش و پرورش برای قشر کم برخوردار و ضعیف تحت عنوان برنامه حیات پرداخت.

علی نیکبخت میزان طرح های اشتغالی در استان را ۲۰۵۰ طرح عنوان و افزود سهم شهرستان لنده از این طرح ها ۱۸۸ فقره می باشد که بعد از تدوین سند شناخت شهرستان و روستاهای اولویت دار، تشکیل کانون پیشرفت روستاهای هدف، شناسایی متقاضیان، آموزش های لازم و صدور مجوزات و سایر مراحل شانزده گانه طرح حیات اجرایی و پرداخت می گردند.

ایشان از مجموعه ادارت و اعضای شورای توانمند سازی تقاضای هماهنگی، مشارکت ، همدلی و هم افزایی جهت اجرای بهتر و دقیق تر این طرح در شهرستان شدند .

در ادامه فرماندار ضمن استقبال از برنامه های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در شهرستان از مجموعه ادارات و نهادهای عضو شورا خواستند تا اطلاعات و آمار لازم را در اختیار تسهیل‌گر شهرستان گذاشته و نهایت همکاری، مشارکت ، هم افزایی و همراهی را جهت هر چه بهتر اجرای شدن این طرح داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: