شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: براساس ماده ۶۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات بعد از اعلام اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده توسط وزرات کشور آغاز می‌شود.

آمادگی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برای تبلیغات استانی نامزد‌های ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امیر رئوف با بیان اینکه این تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از زمان رای گیری ادامه دارد افزود: فرصت تبلیغات برای نامزد‌ها تا ساعت ۸ صبح هفتم تیرماه است و ستاد انتخابات صدا و سیما برنامه‌های متعددی را برای کاندیدا پیش بینی کرده و ظرفیت‌های متعددی در جدول پخش رادیو و تلویزیون‌های سراسری و استانی پیش بینی شد.

وی اضافه کرد: در این ایام تبلیغات، ۵ مناظره تلویزیونی، سه میزگرد رادیویی و تلویزیونی و چهار مستند رادیویی تلویزیونی پیش بینی شد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز استان گفت یکی دیگر از برنامه‌های ستاد انتخابات صداوسیما برای داوطلبان ارتباط هر نامزد با مخاطبان و مردم هر استان است که ما اعلام آمادگی می‌کنیم که هر کدام از داوطلبان که بخواهند با مردم استان ارتباط بگیرند برنامه‌های خود را از طریق ستاد انتخابات صداوسیما برای ما ارسال کنند و ما برنامه‌های تبلیغاتی آنها را در جدول پخش رادیو و تلویزیون شبکه استانی قرار خواهیم داد.

رئوف با بیان اینکه مشارکت سیاسی و حضور مردم در انتخابات از اهداف برنامه‌های صدا وسیما است افزود: برنامه‌های تبلیغاتی صدا و سیما برای مشارکت مردم از سه هفته پیش و با آغاز رسمی برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری شروع شد که برنامه‌های متعددی پیش بینی شد و در جدول پخش شبکه استانی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ها در جهت آگاه سازی و تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت آگاهانه تدارک دیده شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: