« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
برگزاری کارگاه آموزشی اساتید دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با موضوع معیارها و ملاک های رابطه استاد و شاگرد در جهان معاصر

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

​این کارگاه که به درخواست حاج آقا نصیری مشاور فرهنگی دانشگاه جهت آشنایی بیشتر اساتید جدیدالورود با نحوه برقراری ارتباط بهتر با دانشجویان تشکیل شد ، در ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و پس از آن حاج آقا نصیری فرمایشات خود را با موضوع مسطح بودن جهان یا دسترسی آسان دانشجویان به منابع اطلاعاتی در جهان تکنولوژیک شده آغاز نمودند و به تشریح وظیفه اساتید در هدایت دانشجویان در مسیر درست پرداختند . ایشان در ادامه به تبیین دو نوع رابطه بین استاد و دانشجو و رابطه درست از منظر جامعه شناسی اشاره نمودند . وی این رابطه را مشتمل بر دو نوع رابطه طولی ورابطه عرضی دانستند و اظهار داشتند رابطه رایج، رابطه طولی است که در آن استاد در بالاترین رأس رابطه و دانشجو در پایین ترین رأس آن قرار دارد معرفی نمودند و توضیح دادند که در این نوع رابطه خلاقیت از دانشجو گرفته شده و دانشجویان فقط با انبوهی از محفوظات روبرو خواهند بود ولی در رابطه عرضی ، اساتید در کنار دانشجو قرار میگیرند تا بتوانند با شناخت بیشتر و بهتر از دانشجوخلاقیت وی را تحریک کنند . ایشان در بخش پایانی صحبت های خود به رابطه استاد و شاگرد از منظر متون دینی پرداختند و با ذکر مثال هایی از بزرگانی چون ابن سینا ، ملاصدرا و ابوریحان بیرونی این موضوع را تشریح نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: