« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت : سهم عمده ای از سهام بنگاههای دولتی درقالب  سهام عدالت  واگذار شد که همچنان مدیریت دولت در آن مشهود است

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
 غلامرضا تاج‌گردون رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس درباره نحوه واگذاری بنگاههای دولتی با بیان اینکه نمی توان گفت دولتها در واگذاری بنگاههای خود موفق عمل نکردند، ‌گفت: دولت ها در واگذارکردن سهام خود موفق عمل کردند اما در واگذاری و نحوه مدیریت به خوبی عمل نکردند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: سهم عمده ای از سهام بنگاههای دولتی درقالب  سهام عدالت  واگذار شد که همچنان مدیریت دولت در آن مشهود است.

این عضو کمیسیون حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل 44  با بیان اینکه در بنگاههای بزرگ که ترکیبی از دولت و بخش خصوصی است مثل بانکها وبیمه ها هنوز مدیریت دولت مشهود است، گفت: هنوز سهام بسیاری از بنگاههای واگذار شده در دست دولت است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دراین باره که آیا سهام بنگاههای واگذار شده که به نوعی هنوز توسط دولت مدیریت می شود قابل بازگشت است یا خیر، افزود: اگر بنگاهی غیر قانونی واگذار شده باشد قابل بازگشت است اما اگر قانونی واگذار شد و مدیریت آن هنوز دست دولت است، مجلس می تواند ورود کند ولی بهتر است که دولت خودش تمایل به ورود در عرصه بنگاههای اقتصادی را کم کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: