« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
تورم به گونه ای است که تامین معیشت عده ای از مردم را با مشکل مواجه کرده و این موضوع نیازمند توجه جدی مسئولان است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرنگار شبستان ، حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم، امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز (15 اسفند) در خطبه های نماز جمعه این شهر ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) را تسلیت گفت.

حجت الاسلام موسوی اعظم با بیان این که از 13 تا 15 اسفند دهه اول ایام فاطمیه بود، افزود: از دوم تا ششم فرورین سال 94 نیز به عنوان دهه دوم فاطمیه نام گذاری شده که باید حرمت این ایام حفظ شود.

وی با بیان این که دهه دوم فاطمیه با نوروز باستانی تقاره پیدا کرده، بیان داشت: باید ضمن برگزاری برنامه های نوروز، حرمت دختر پیامبر مهربانی ها نیز گرامی داشته شود.

مدیرعامل بنیاد مهدویت در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به فضایل، مقام و جایگاه حضرت زهرا (سلام الله علیها) اشاره و عنوان کرد: این بانوی بزرگوار اسوه تمام خوبی و سرور زنان عالم بوده و هست.

موسوی اعظم در بخش دیگری از سخنان خود به هفته منابع طبیعی اشاره و افزود: خداوند در عالم خلقت زیبایی های بسیاری خلق کرده که شامل درختان، گیاهان و موجودات می شود.

وی با بیان این که منابع طبیعی منافع زیادی برای انسان و سایر موجودات دارد، تلطیف هوا، بارش باران، جذب منواکسید کربن و تولید اکسیژن که حیات انسان و همه موجودات به آن وابسته است را از جمله این موارد عنوان کرد.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان این که برخی از افراد در استان کهگیلویه و بویراحمد به منابع خدادای اهمیت نمی دهند، یادآور شد: باید ضمن استفاده از درختان و منابع طبیعی و ملی، در حفظ و نگهداری آنها تلاش کنیم.

موسوی اعظم در ادامه به نزدیکی ایام عید اشاره کرد و افزود: با توجه به محرومیت مردم استان گرانی در این استان بیداد می کند و باید مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی با بیان این که تورم افسار گسیخته ای بر بازار حاکم شده، خاطرنشان کرد: تورم به گونه ای است که تامین معیشت عده ای از مردم را با مشکل مواجه کرده است.

خطیب جمعه یاسوج با بیان این که عده زیادی برای واحدهای مسکن مهر نام نویسی کرده اند و مبالغی نیز واریز کرده اند، گفت:این افراد هنور مسکن خود را دریافت نکرده اند و از مسئولان راه و شهرسازی انتظار می رود که تکلیف متقاضیان مسکن مهر را مشخص کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: