« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
حضرت زهرا(س) الگویی کامل و برتر برای همه بانوان دنیاست و هر کس این بانو را الگوی خود قرار دهد، هیچوقت اسیر مشکلات دنیوی نمی شود  

 

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
درآیین که با هدف بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ،مقام زن و ترویج الگوهای دینی و اسلامی در میدان انقلاب شهر لنده برگزار شد حجت الاسلام الهی نیا رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت:حضرت زهرا(س) بانوی دو عالم در بین زنان از جایگاه و مقامی والا نزد خداوند متعال برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه به برکت وجود مبارک حضرت فاطمه(س) بانوان جوامع اسلامی عزت و کرامت یافتند ، افزود: خداوند با هدیه فاطمه(س) به پیامبر مکرم اسلام(ص) به تمامی دیدگاه های ناقص و غلط درباره بانوان پایان بخشید.
حجت الاسلام الهی نیا با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) دختر نبوت ، همسر ولایت و مادر امامت است ، گفت: حضرت زهرا(س) الگویی کامل و برتر برای همه بانوان دنیاست و هر کس این بانو را الگوی خود قرار دهد، هیچوقت اسیر مشکلات دنیوی نمی شود.

ایشان در ادامه از مسولین خواست بیش از پیش برای حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی تلاش کنند.

همچنین دکتر نریمانی از اساتید دانشگاه در سخنانی زیبا با اشاره به فلسفه نامگذاری میلاد حضرت زهرا (س) به نام روز زن توسط امام خمینی (ره)این را ناشی از فهم عمیق ایشان از نقش و جایگاه رفیع زنان در اسلام و نقش پر رنگ زنان در صدر اسلام و در پیروزی انقلاب اسلامی دانستند.

مولودی خوانی و اهدای جوایز به دارندگان اسامی مبارک فاطمه زهرا وشرکت کنندگان از دیگر بخش های جشن میلاد کوثر درشهرستان لنده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: