« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
دیشب براثر تیراندازی با اسحله کلاشنیکف در یکی از محلات گچساران چهار نفر کشته و مجروح شدند

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
سرهنگ علی‌کرم بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  گفت: در حادثه تیراندازی که دیشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه رخ داد بر اثر تیراندازی یک پسر جوان، چهار نفر کشته و مجروح شدند.
 
وی افزود: یک پسر جوان با در دست داشتن اسلحه اقدام به شلیک کرد که در پی آن سه تن کشته و یک نفر مصدوم شدند.
 
بازیان بیان کرد: متاسفانه دو نفر از کشته‌شدگان خانم هستند که یک نفر از آنها در دم در صحنه حادثه جان سپرده و دیگری بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: پسر جوان که اقدام به این کار کرده بود نیز در محل حادثه خودکشی کرد.
 
بازیان تصریح‌کرد: یک نفر از مصدومان نیز در بیمارستان شهیدرجایی گچساران تحت مداوا قرار دارد که حال وی وخیم اعلام شد.
 
وی ادامه‌داد: علت اصلی این حادثه در دست تحقیق و بررسی است.
 
این حادثه ساعت حدود ۲۱ و ۳۰ دقیقه یکشنبه شب در منطقه کارکنان گچساران کوچه ۲۰ شمالی رخ داد و پس از حضور در محل گفته‌های حاکی از آن است که پسر جوانی که از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنیده بود در اقدامی جنون‌آمیز به در منزل این دختر مراجعه و از آنجا که در حیاط باز بود به داخل رفته و با تفنگ کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرد.

این پسر جوان علاوه بر دختر جوان، خواهر و خواهر داماد دختر جوان را به گلوله بست. براساس گفته‌های شاهدین حادثه، خواستگار دست به اسلحه برده و جواب رد خواستگاری را با شلیک گلوله‌های گرم پاسخ داد تا علاوه بر کشتن دختر مورد علاقه‌اش دیگر اعضای خانواده را به گلوله ببندد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: