« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳
این همایش با هدف تشریح و توجیه برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و  باحضور کارشناسان استانی و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
آئین افتتاحیه و دوره توجیهی مدیران و مربیان طرح اوقات فراغت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان لنده به همت دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در محل سالن خدیجه کبری (س) برگزار شد.

این همایش با هدف تشریح و توجیه برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و  باحضور کارشناسان استانی و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت قرآن کریم و اجرای نماهنگ سرود ملی کشورمان ، اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و مسئولین ،مساجد را مرکزی برای تعلیم، تربیت و روشنگری افکار و اذهان به ویژه برای جوانان اعلام و بیان کرد: باید روحانیت، مسئولان و متولیان امر شرایطی را فراهم کنند تا جوانان حضور پررنگ‌تری در مساجد داشته باشند.

زارعی با اشاره به اینکه مسجد مهمترین پایگاه فعالیت های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: مسجد می تواند محور فعالیت های فرهنگی محسوب شود و کانون های فرهنگی هنری مساجد که در مساجد ایجاد شده اند نقش واسطه ای دارند برای آنکه مسجد را به مرکزی فعال، پویا و جذاب برای فعالیت های جوان تبدیل و منجر به بیداری جوانان از فتنه‌های دشمن شود.ش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: