« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
بر اساس بررسی‌های انجام شده برخی مدیران اجرایی استان در زمینه استخدام‌ها تبانی می‌کنند و لازم است استخدام در ادارات استان ضابطه‌مند شده و بر اساس آزمون و مصاحبه باشد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
 حجت‌الاسلام صفدر پناهی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج، اظهار داشت: دغدغه ائمه جمعه شهرهای این استان استخدام‌های غیرقانونی در برخی ادارات استان است و مدارک لازم نیز در این زمینه موجود است.

وی با تاکید بر اینکه مایه ننگ است که جانباز بالای 50 درصد تعداد فرزند بیکار داشته باشد، اما افراد دیگری به‌کار گرفته شوند، افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، برخی مدیران اجرایی استان در زمینه استخدام‌ها تبانی می‌کنند و لازم است استخدام در ادارات استان ضابطه‌مند شده و بر اساس آزمون و مصاحبه باشد.

حسینی‌صدر با تاکید بر اینکه استخدام نیروهای شرکتی(پیمانکاری) بهانه‌ای برای توجیه استخدام‌های غیرقانونی مدیران شده است، ابراز کرد: باید جلوی اینگونه استخدام‌های غیر قانونی گرفته شود، زیرا در غیر این صورت مدارک و مستندات ارائه می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین مراسم نماز جمعه در تهران به امامت آیت‌الله طالقانی، اظهار داشت: نماز جمعه دارای آثار و برکات چشمگیری است و به فرموده امام خمینی(ره) نماز جمعه در راس همه امور است.

پناهی بیان کرد: نماز جمعه حج مستمندان و اجتماع عمومی مسلمانان است که در آن نکات مهمی در مورد مسائل دنیوی و آخروی بیان می‌شود.

وی ابراز کرد: هم اکنون در 15 شهر استان مراسم نماز جمعه برپا می‌شود و زیرساخت‌های لازم در این زمینه در برخی نقاط استان از جمله مصلی وجود ندارد.

پناهی تصریح کرد: دفتر امام جمعه یاسوج استیجاری است و از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود، زمینی را برای رفع مشکل تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ائمه جمعه به‌ویژه در بخش‌ها و مراکز شهرستان‎‌ها رصد کردن مشکلات و ارائه راهکارهای لازم است.

پناهی گفت: ائمه جمعه علاوه بر دفاع از نظام و انقلاب اقدام به حمایت از مسئولان اجرایی از طریق انتقاد به‌جا و مناسب می‌کنند و هدف آنان رفع مشکلات مردم و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انتقاد به معنای تخریب نیست، افزود: دلیل انتقاد ائمه جمعه بخش‌ها و شهرستان‌های کوچک استان کهگیلویه و بویراحمد کمبود امکانات و گسترش مشکلات است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: گاهی اوقات این انتقادها نتیجه‌بخش بوده و سبب توجه مسئولان به رفع مشکلات شده است.تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: