« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
حادثه ناگوار و نگران کننده زنی در روستای دلی مهتاب که در مراسم  عروسی تک فرزند خود سکته ی مغزی کرد و عروسی این خانواده  تبدیل به عزا شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

اهالی روستای دلی مهتاب از توابع بخش چاروسا در کهگیلویه و بویراحمد طی نامه ای سر گشاده که یک نسخه از آن به این پایگاه خبری ارسال شده است گلایه های خود از مسولین استانی و کشوری را به دلیل نبودن امکانات رفاهی اعلام نمودند که متن این نامه با زبان ساده  به شرح زیر است:

با سلام خدمت استاندارمحترم ومسئولین محترم استانی وکشوری

آیا اطلاع دارید که نبود جاده کافی و امکانات رفاهی در روستای دلی مهتاب از توابع بخش چاروسا ودیشموک تا الان منجربه قتل هزاران نفر بر اثربیماریهای ساده شده است.

آیا شماها اطلاع دارید که جاده سیلم که نیمه کاره رها شده است می توانست که مرگ این همه افراد روستایی ساده دل  را نجات دهد....

آیامی دانیدکه این روستا دارای بیش از  300 خانوار،، فاقد جاده و برق می باشد.

و آیا می دانید که این روستاها از امکانات ساده ای مثل جاده اصلی خودش که همان سیلم به  روستای لاش است فاصله اش قریب به 3کیلومتر هست محروم مانده است تا اینکه فاصله ی 70کیلومتری را آن هم صعب العبور ، باید بپیمایند تا به پزشک برسندکه این کار  در روزهای اخیر منجر به مرگ زنی ازسادات از نسل حضرت فاطمه (س) که انصافا زنی بود فاطمه گونه،که با این همه بی امکاناتی خانواده ایشان در شهر دهدشت حاضربه اهداء اعضای بدن او  به بیماران نیازمند شده اند .

واقعا این چنین مردمی کجا گیر می آینده که دل خالی از کینه داشته باشند و دست به چنین اقداماتی بزنند...

....تاکی مردم فریبی چرا مردم را فقط موقع انتخابات می خواهید.چرا مردم را فقط موقع که تحریم ها فشار می اوردند می خواهید..
از نماینده محترم بپرسید که آیا دلی مهتاب جزء حوزه ی استحفاضیه ایشان هست ؟! آیا چنین روستای را بلد هست.

واسفا....
 یقین داریم که مسئولان گذشته و فعلی که در این استان بودند و هستند نسبت به محرومیت این مردم و مرگ این افراد ساده ، فقیر و محروم بی اطلاع نبودند و نیستند .......

جناب آقای استاندار و مسولان استانی و کشوری

یقین داشته باشید شماها در روز قیامت باید پاسخگو باشید  و صد البته که آه و ناله  این دختران که صدای مادر ، مادرشان حتی دل هرغیرمسلمانی را  جریحه دار می کند در روز قیامت مسولان بی توجه را خواهد گرفت.

آیا میدانید که این بانوی خوش نام ونشان بدون برق و  شب هنگام برای جشن عروسی، تک پسر خود شادی می کرد که منجر به حمله ی مغزی وی شده است و به خاطر صعب‌العبور عبور بودن جاده و نداشتن برق و ...به موقع به پزشک نرسیده و در نتیجه جان خود را از دست داده است.وایشان داری 6دختر و یک پسر بود...و در آخر این عروسی به عزا و ماتم تبدیل شده است ..تاکی تاکی ......
«خداحافظتان مسئولان دلسوز»

*ازطرف روستائیان محروم وفقیر روستایی دلی مهتاب*

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir به نقل از منابع خبری ، روستای دلی مهتاب در اطراف شهر قلعه رییسی، مرکز بخش چاروسا واقع شده است که از راه ارتباطی، برق، آب، گاز و تلفن، خانه بهداشت برخوردار نیست و محروم است.

این روستا در منطقه صعب العبور و کوهستانی واقع شده است و نبود امکانات اولیه زندگی باعث شده است که زندگی در این روستاها به حدی سخت و طاقت‌فرسا باشد که حتی تصور آن برای سایر هموطنان غیرممکن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: