« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
آوای رودکوف:رئیس شورای شهر لنده گفت:حقوق پرسنل شهرداری ها نسبت به سایر کارکنان دولت کم است و دخلشان به خرجشان نمی‌خورد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،
سید محسن جعفری در آیین تجلیل از کارکنان و پرسنل شهرداری شهرستان لنده که صبح امروز در سالن پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شدبا تبریک آغاز امامت امام عصر (عج)  افزود:نهم ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر علیه السلام است، بلكه آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز به شمار می آید

وی با بیان اینکه :حقوق پرسنل شهرداری ها نسبت به سایر کارکنان دولت کم  و نیاز به حمایت و توجه همه جانبه ای دارند افزود:کارکنان شهرداری ها اکثرا افرادی هستند که حتی با جیب خالی در روزهای تعطیل  به مردم شهر و دیارشان خدمتت می کنند ولی در مقابل حقوق آنها بسیار کم است.

رئیس شورای شهر لنده با اعلام  اینکه ،کارکنان شهرداری باید در بحث اضافه کار،پاداش،و قسمتهای مختلف مورد توجه قرار گیرند ابراز امیدواری کرد که حقوق این قشر زحمت زکش مطابق قانون نظام هماهنگ پرداخت كاركنان دولت محاسبه گردد.

سید محسن جعفری افزود:چندین سال می باشد که در کنار کارکنان زحمت کش و بی ادعای شهرداری هستم وهرروز شاهد تذکر بانکها و طلبکاران به آنها هستیم.

وی ضمن تقدیر از شهرداری لنده بخاطر پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری خواستار پرداخت به موقع بیمه کارکنان گردیده و خاطر نشان کرد عدم پرداخت  به موقع بیمه کارگران و کارکنان  باعث مشکلات فراوان در بازنشتگی آنها خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: