« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
آوای رودکوف:دبیر تشکل همیاران انقلاب اسلامی کهگیلویه گفت:ما نیازمند نماینده ای شجاع هستیم که به جای قیام با برخی دوستان مرکز نشین با صلابت از گفتمان انقلاب و امام دفاع نماید

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

حاج سید محمد تقی خبره در نشست مجمع فرهنگی و بصیرت افزایی همیاران انقلاب اسلامی که صبح امروز در یاسوج برگزار شد افزود :  با تشکل های محفلی و فصلی به جایی نخواهیم رسید لذا برای رسیدن به هدف باید یک تشکل فراگیر و عقبه قوی مانند حزب جمهوری اسلامی سابق تشکیل شود.

ایشان با بیان اینکه :کادرسازی و اتحاد نیروهای اصولگرا با تشکل های فصلی صورت نخواهد حاج حاج خبره  افزود:برای ایجاد  تشکیلاتی منسجم ، مفید و کارا باید برنامه ریزی لازم در زمان مناسب بعمل آید.

فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ،با تاکید بر ضرورت توجه برخی دوستان مرکز نشین به شاخصه های اصولگرایی افزود: برخی از کسانی که در مرکز اصولگرایی کشور حضور دارند به دنبال افراد فاقد صلاحیتی هستند که صرفا با آنها قیام کنند که هیچ گونه شاخصه اصولگرایی در آنها یافت نمیشود و باید تذکرات لازم به آنها داده شود تا در مسیر اصیل حرکت نمایند.

نماینده  اصولگرایان کهگیلویه بزرگ اظهار کرد:اصولگرایی با دست  بالا بردند میسر نمی شود بلکه باید در عمل و هم در تفکر اصولگرا بود.

حاج خبره خاطر نشان کرد:ما نیازمند نماینده ای شجاع هستیم که به جای قیام با برخی دوستان مرکز نشین با صلابت از گفتمان انقلاب و امام دفاع نماید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
سیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
0
نماینده مورد انتظار کسی نیست جز حاج آقا سپهر
درود بر هدایتخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
0
بویر احمد و دنا یک صدا هدایتخواه را صدا می زنند
یا علی مدد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: