« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
آوای رودکوف:رییس بنیاد شهید کهگیلویه از برگزاری یادواره اولین شهید انقلاب سید علی نورالدینی در دهدشت خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: بهنام صمدی فرد در جمع خبرنگاران از شهدا به عنوان تجلی ایثار در جامعه یاد کرد و افزود: شهدا با لبیک گفتن به ولی زمان خویش در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران عزت و سربلندی را برای خود و این نظام رقم زدند.

رییس بنیاد شهید کهگیلویه از برگزاری یادواره اولین شهید انقلای شهید سید علی نورالدینی خبر داد و افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دهه فجر این یادواره پنج شنبه 15 بهمن ساعت 15 در گلزار شهدای دهدشت برگزار خواهد شد.

صمدی فرد پیروزی انقلاب اسلامی را مهم ترین دستاورد خون شهدا دانست و خواستار ادامه دادن راه این بزرگواران از همه مردم شد. وی با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی و خلوص نیت شهدا را یادآورشد و خواستار تبیین فداکاری و از جان گذشتگی شهدای این نظام برای نسل جوان شد.

وی سخنران این مراسم را حجت الاسلام سید علی پناه محمودی نیا معاونت فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان و خواستار حضور همه مردم شهید پرور شهرستان کهگیلویه در این یادواره شد.

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه  عنوان کرد: تبعیت از شهدا و قرا گرفتن در مسیر ولایت و رهبری سعادت انسان ها را در دنیا و آخرت به دنبال خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: