« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
دکتر مژدهی پور:از همه عزیزان حاضر در صحنه انتخابات و هواداران عزیزشان درخواست کنم که اخلاقیات را رعایت نموده و اذهان مردم عزیز و فهیم را مشوش ننمایند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

در پی انتشار شایعاتی توسط افرارد ناشناس مبنی بر انصراف دکتر علی مژدهی پور به نفع مهندس محمود رضا ضرغامی در حوزه انتخابیه شهرستان بهبهان وی طی پاداشتی به شایعات موجود واکنش نشان داده و از نامزده و هوادارنشان درخواست نمود تا اخلاقیات را رعایت کنند.

دکتر علی مژدهی پور با تکذیب این خبر نوشت:اکنون که با تدبیر شورای محترم نگهبان تعدادی از برادران عزیز تایید صلاحیت شده و زمینه را برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم نموده متاسفانه برخی از عزیزان در شبکه های مجازی شایعه ای تحت عنوان انصراف اینجانب از انتخابات به نفع یکی از کاندیدای محترم مطرح نمودند که قطعا صحت ندارد.

همین جا لازم می دانم از همه عزیزان حاضر در صحنه انتخابات و هواداران عزیزشان درخواست کنم که اخلاقیات را رعایت نموده و اذهان مردم عزیز و فهیم را مشوش ننمایند.

علی مژدهی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: