« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
روزنامه رسالت :در برجام پنجم، قانون اساسي ايران تغييرمي کند، شوراي رهبري جايگزين رهبر مي شود، سپاه در ارتش  و شوراي نگهبان در شوراي مصلحت ادغام مي شود.

 

به گزارش آوای رودکوف، روزنامه رسالت به نقل از آنچه اندیشکده های تخصصی وزارت خارجه آمریکا تدوین کرده اند در باره آینده برجام نوشت:در برجام دیگر، بتون شدن صنایع موشکی ایران مد نظر است، چرا که زمانه، زمانۀ مذاکره است و اصلا احتیاجی به موشک نیست.
در برجام سوم، حزب الله و حماس و مقاومت فلسطين و انصارالله يمن و بشار اسد حذف مي شوند، چون افراطي و تروريست  و خطر ناک اند و نظم جهاني را تهديد ميکنند. در برجام چهارم  امام و انديشه هاي امام وتفکر انقلاب اسلامي از صحنۀ سياست گزاري کشور حذف
مي شود وبا احترام به موزه تاريخ سپرده مي شود. در برجام پنجم، قانون اساسي ايران تغييرمي کند، شوراي رهبري جايگزين رهبر
مي شود، سپاه در ارتش  و شوراي نگهبان در شوراي مصلحت ادغام مي شود.
در برجام بعد، اسرائيل به رسميت شناخته مي شود چون ما دعوايي با اسرائيل نداريم. اين برجامها، همه طراحي شده اند و حتي  زحمت تدوين پيش نويس آنها را هم، مثل برجام اول، انديشکده هاي تخصصي وزارت خارجه آمريكا کشيده اند واين برجام ها فقط منتظرجلسات رسمي، چانه زني هاي معمول، امضاء دوطرف و اجرايي شدن  هستند.

هر برجامي که اجرايي شود، يکي از تحريم ها به طور موقت برداشته مي شود و ما جشن مي گيريم. طي مذاکرات برجام اول، طرف مقابل  با استفاده از فضاي ايجاد شده،  راه نفوذ خود  به مراکز تصميم سازي  کشور و رسانه هاي همسو را هموار کرد تا زمينه ساز برجامهاي بعدي شوند. شخصيت هايي و مشاوراني و رسانه هائي، مأموريت يافتند براي قبح زدائي از  برجامهاي بعدي اقدام کنند و افکار عمومي را آماده سازند که نمونه هاي آن را مشاهده ميکنيم. اکنون دراطاقهاي فکر و برخي مراکز مهم تصميم سازي و تصميم گيري، چهره ها و شخصيت هايي به طور صريح،  برجامهاي بعدي  را در دستور کار قرار داده اند.

هدف نهايي آنها در خوشبينانه ترين حالت، باز گرداندن ايران به جايگاه قبلي خود، يعني تبديل شدن به يکي از  اقمارحاشيه اي  آمريكا  است. بسياري از اين شخصيت ها، با تفکر و محاسبات  کاسبکارانه  و ملاحظه قدرت آمريكا، عافيت طلبي را برگزيده و در جدول شيطان، قرار گرفته اند. آنها بدون دريافت حقوق، به طور رايگان به آمريكا و اسرائيل خدمت مي کنند، البته گروه ديگري هم کنار اينها هستند و بوده اند  که  ارتباط هاي تشکيلاتي با سفارتخانه ها و سازمانهاي اطلاعاتي بيگانه دارند. اينها هم،  گاه به دام مي افتند  و به سزاي خيانتشان مي رسند  و گاه فراري شده وبه دشمنان ملت  پناهنده مي شوند. ده ها چهره سرشناس و معروف که قبلا عضو اين اطاقهاي فکر بوده اند امروزدر زندان ها ي ايران  و يا در استخدام اطاق هاي فکر وزارت خارجه آمريكا  و رسانه هاي بيگانه هستند. اين مجموعه در  داخل و خارج کشور، زمينه سازان برجامهاي بعدي هستند و مسئولان را در چنبرۀ  ترفندهاي رواني خود مديريت  مي کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: