« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی لنده عنوان کرد:
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان لنده گفت:شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۹۷ به عنوان یک پل ارتباطی مهم شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات را به مجموعه ناجا منعکس کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی  شهرستان لنده ، دفتر نظارت همگانی 197 را آسان ترین و بهترین مسیر برقراری ارتباط مردم با فرماندهان و مسئولان انتظامی و رسیدگی به مشکلات مردمی دانست و اظهار داشت:شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۹۷ به عنوان یک پل ارتباطی مهم شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات را به مجموعه ناجا منعکس کنند.


سروان مهدی جهان اظهار داشت:دفتر نظارت همگانی۱۹۷ با عملکردی ۲۴ ساعته به دو صورت پیامگیر شبانه و صحبت زنده با اپراتور نسبت به گزارش گیری از شهروندان اقدام می کند، کاربران و کارشناسان ۱۹۷ باید نتیجه درخواست های شهروندان را به آن ها اعلام تا از آن مطلع شوند.

وی با تشریح تفاوت های این سامانه با سامانه ۱۱۰ تصریح کرد: تفاوت شماره تلفن ۱۹۷ با ۱۱۰ در این است که این شماره تلفن فقط به منظور نظارت مردم بر عملکرد پلیس راه اندازی شده است تا از طریق آن بتوان عملکرد نیروی انتظامی را  ارزیابی  و با بهبود ارتقاء عملکرد کارکنان ، به مطالبات مردم در سریع ترین زمان ممکن وقت پاسخ داد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی لنده با بیان اینکه تبلیغ راه های ارتباط با سامانه 197 سبب ارتقا سلامت کاری می باشد گفت:  مردم چشم بیدار جامعه هستند و در هر کاری که مشارکت کنند موفقیت آن تصمینی است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
جک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
0
0
سلام خسته نباشید پروین سعیدی ودر محمد شهر کرج زندگی می کنند و پروین سعیدی وپیش دعا نویس می رود دعا نویس زندگی مردم برهم می زند خط پروین سعیدی زیر نظربگیرید وپروین سعیدی زیر نظربگیرید دعا نویسی با مدرک دستگیر کنید دعا نویسی زندگی مردم نابود می کنند پیگیری قانونی کنید
,سارا حائری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
0
0
با سلام خدمت تمام پرسنل نیروی انتظامی و خسته نباشید ممنونم بابت زحماتتون واقعا اگر برادران نیرو انتظامی نباشن ما امنیت نه جانی و نه مالی داریم خواستم همین جا از جناب اقای رضا توان اقای احسان صفی جهانشاهی اقای محمد بازمانده گان تشکر کنم واقعا رسیدگی کامل دارندبهترین پرسنل هستن ممنونم بابت اخلاق خوبشون بابت رسیدگی به کار مردم ممنونم ممنونم ازشون
احمد رضا توسلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
0
0
باسلام و تشکر از زحمات برادران نیروی انتظامی و سپاس ویژه از زحمات جناب سروان جواد نیازی در واحد تجسس کلانتری جاجرم بابت پیگیری های مستمر و دنبال رویی های بی اندازه و پاسخگویی ۲۴ ساعته واینکه دلسوزانه دنبال پیگیری پرونده بودند. امیدوارم سلامت باشن و توفیق روز افزون در کترهاشون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: