« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
رضازاده با اشاره به ویدیوی منتشر شده از اشنویه اظهار کرد: چنین اخباری در اشنویه صحت نداردواین اخباری که پخش می شود کذب است و مورد تایید نیست. نیروهای امنیتی در اشنویه مستقر هستند.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛«یعقوب رضازاده» دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با وضعیت امنیتی اشنویه گفت: استان آذربایجان غربی حدود هزار و 200 کیلومتر با کشور های همسایه مرز مشترک دارد اما به لطف الهی تمامی مرزها چه مرز با عراق، چه مرز با ترکیه و آذربایجان و ارمنستان کاملا در دست نیروهای امنیت ایران قرار دارد و مورد خاصی وجود ندارد و جای نگرانی نیست.

وی در ادامه بیان کرد: اغتشاشگران در اکثر نقاط کشور با تهدید و ارعاب و تحریک بیگانگان مخصوصا ضد انقلاب ها و منافقین و عوامل اسرائیل و آمریکا دست به تحرکاتی زده اند اما تیم های تروریستی در کردستان و در استان آذربایجان شرقی و در سایر نقاط کشور دستگیر شدند و سلاح های زیادی هم کشف شده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفت: در تماسی که دقایقی قبل با مسئولان امنیتی و اطلاعاتی استان داشتم بحمدلله کوچکترین مورد خاصی در شهر ها وجود ندارد و شرایط خوب است.

رضازاده با اشاره به ویدیوی منتشر شده از اشنویه و برخی اخبار مبنی بر وضغ بغرنج امنیتی در این شهر اظهار کرد: چنین اخباری در اشنویه صحت ندارد و این اخباری که پخش می شود کذب است و مورد تایید نیست. نیروهای امنیتی در اشنویه مستقر هستند.

وی در خصوص تعداد بازداشتی های استان آذربایجان گفت: بیشتر جنبه احضار و تذکر و اخذ تعهد بوده است و چند موردی هم به علت تخریب اموال عمومی بازداشت شده است ولی بالای نود درصد در حد تذکر و اخذ تعهد بوده است .

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم تاکید کرد: کمیسیون امنیت در چهارشنبه گذشته جلسه ای را با حضور مسئولان امنیتی انتظامی و اطلاعاتی برگزار کرد و شرایط را رصد کردیم. تسلط امنیت و انتظامی در سراسرکشور ویژه تهران حاکم است و هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد.

به گزارش برنا، برخی رسانه های ضد انقلاب و حامیان در داخل کشور مدعی هستند که شهرستان اشنویه دروضعیت امنیتی بغرنجی به سر میبرد و بخش بزرگی از شهر در دست آشوبگران قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: