کد خبر: ۳۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
با حضور جمعی از فرماندهان و مسولین سپاه فتح استان ؛
آیین رونمایی از مستند شهید پرواز صبح امروز با حضور جمعی از فرماندهان و مسولین سپاه فتح استان و اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد.

آیین رونمایی  از مستند شهید پرواز در یاسوج برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج ؛آیین رونمایی از این مستند صبح امروز با حضور سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح، سرهنگ وحید مثنوی مسئول ستاد کنگره شهدای استان ، سرگرد سید یاسر عباسی مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح، سرگرد عباس رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان ، سروان عمار پیشرو مسئول گروه تلویزیونی سپاه فتح و جمعی از اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان در این آیین گفت: با توجه به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد ساخت مستند شهید پرواز به گروه تلویزیونی سپاه فتح وابسته به معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح واگذار شد.

سرهنگ مهدی حیدری افزود: مستند روحانی شهید حجت الاسلام خیرالله پرواز توسط گروه تلویزیونی سپاه فتح به مدت زمان 40 دقیقه تولید شده است و زندگی این روحانی برجسته را از زبان همسر شهید، دوستان دوران تحصیل و اهالی زادگاهش (روستای ده گرو) روایت می کند.

شهید پرواز به سال 1345 در روستای "ده گروه" از توابع بهمئی سردسیر دیده به جهان گشود و ششم اسفند 1365 در عمليات پيروزمندانه والفجر 9 محور غرب به شهادت رسید.

مسئول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان حدود 30 مستند از شهدای استان تاکنون تولید شده است.

سرهنگ وحید مثنوی افزود: همچنین در این راستا بیش از 20 قطعه سرود جمع خوانی و 10 اثر تک خوانی از خوانندگان حوزه موسیقی استان، 250 دقیقه انیمیشن( پویانمایی) ، 35 قطعه نماهنگ و 100 مورد نمایشگاه دیجیتال تهیه و تولید شده است.

وی از آماده سازی مقدمات ساخت فیلم سینمایی شهید هدایت الله طیب خبر داد و گفت: فراخوان چندین نمایشگاه عکس و تولید پادکست و کتاب صوتی از دیگر برنامه های هنری تولید شده در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: