« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت های بخش معدن و گردشگری در حوزه اشتغال و رونق اقتصادی، بانک ها باید برای رونق این 2 بخش کمک های بیشتری داشته باشند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایرنا، داود محمدی شنبه شب در نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین افزود: باید از بانک ها برای پرداخت 11 هزار و 180 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده به واحدهای تولیدی استان قدردانی کرد.
وی ادامه داد: با توجه به تخصیص 14 درصدی پرداخت تسهیلات به حوزه کشاورزی در کنار تسهیلات پرداخت شده به بخش صنعت،باید میزان پرداخت های مورد نیاز در بخش گردشگری و معدن نیز مشخص شود.
وی ادامه داد: بانک ها باید نگاه معطوفی به حوزه گردشگری که دارای مزیت و ظرفیت های فراوانی در استان بوده و به آن نیز تاکنون توجه نشده است، داشته باشند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حالی که این روزها در کشور بر تولید تاکید فراوانی می شود معادن ما با 20 درصد ظرفیت خود مشغول به فعالیت هستند بنابراین با سرمایه گذاری در این بخش می توان شاهد تاثیر زیادی در حوزه اشتغال و رونق اقتصادی بود.
محمدی با اشاره به اطلاع رسانی مناسب به روستاها در خصوص برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت،افزود: این تسهیلات می تواند موجب تقویت بخش کشاورزی در مناطق روستایی باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در این نشست گفت: برابر ماده سه قانون جامع سالانه برای ساخت و یا خرید حدود یک هزار واحد مسکونی، تسهیلات به ایثارگران استان تخصیص می یابد.
غلامرضا حقایق پور ادامه داد: از یک هزار و 150 سهمیه ابلاغ شده سال گذشته تاکنون برای 533 واحد اعتبار تخصیص داده شده که از این تعداد نیز تاکنون 382 مورد با 243 میلیارد و 350 میلیون ریال به بانک های استان معرفی شده اند.
نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین هر هفته شنبه ها با حضور استاندار، معاونان اقتصادی استاندار، مدیران کل دستگاه های اقتصادی و بانک ها در استانداری برگزار می شود.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: