« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،هادی زارع پور در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج تصریح کرد: آزمون پایانی دوره ابتدایی در مناطق سردسیری 24 اردیبهشت شروع و چهارم خرداد به اتمام می‌رسد .

وی گفت: آزمون دوره‌های متوسطه اول و دوم در مناطق گرمسیری  و سردسیری 22 اردیبهشت آغاز و 13 خرداد به اتمام می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین گفت: 12 تا 18 اردیبهشت ماه هر سال به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است که برنامه های مختلفی در استان برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی در 13 شهرستان و منطقه، همایش پیاده روی معلمان و اعضای خانواده آنان، تخفیف هزینه های صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری برای معلمان و اعطای تسهیلات قرض الحسنه به معلمان از سوی برخی بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم سال 1398 در این استان خواهد بود.

هادی زارع پور گفت: : هفته بزرگداشت مقام معلم امسال 142 نفر در مرحله شهرستانی و منطقه ای و 22 نفر در مرحله استانی به همراه 14 نفر از معلمان مدارس غیرانتفاعی استان تجلیل می شوند.

در این نشست استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ایجاد خسارات در برخی مدارس استان هم گفت: میزان خسارت های وارده به مدارس این استان در سیل اخیر برآورد و به ستاد مدیریت بحران کشور اعلام شده است.

علی محمد احمدی گفت: قول مساعد از سوی دولت و ستاد مدیریت بحران کشور برای اعطای اعتبارات و امکانات لازم به مدارس آسیب دیده کهگیلویه و بویراحمد در سیل اخیر داده شده است.

وی گفت: باید از این فرصت ایجاد شده برای بازسازی، مقاوم سازی، تجهیز و بهبود وضعیت مدارس آسیب دیده استان در سیل اخیر استفاده بهینه کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: