« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
سیدمحمد مهدی خازنی :
در شرایط موجود اگر کل جوانان با یک نگرش خوش بینانه شاغل باشندو بیش از ۱۲میلیون بیکار را هم سَرِکار فرض کنیم و به همشان ماهی یک میلیون تومان هم حقوق دهیم چند وقت و چقدر باید پس انداز نمایند تا موفق به ازدواج شوند ؟
سیدمحمد مهدی خازنی در کانال تلگرام خود نوشت:ازدواج در فرهنگ ما ایرانی ها یک سنت مهم و سفارش شده است تا جایی که بارها در قران و روایات برآن تاکید شده است اما دریغا که امروز مسائل اقتصادی حرف نخست را برای تشکیل خانواده میزند لیکن با توجه به وضع موجود یک پسر دست کم به رقمی حدود بیست تا سی میلیون برای برگزاری مراسمات مرسوم من جمله خرید و جشن عقد و عروسی نیاز دارد و بالتبع یک دختر هم به همین میزان نیازمند نقدینگیست تا جهیزیه ای تهیه نماید البته که این رقم یک حداقل برای امر ازدواج می باشد و تازه اگر این مراحل را به سلامتی پشت سر بگذارند باید به فکر تامین مسکن باشند که توضیحش در این مقال نمی گنجد.

حال سوال من در این وضعیت از مسئولان اینست در شرایط موجود اگر کل جوانان با یک نگرش خوش بینانه شاغل باشندو بیش از ۱۲میلیون بیکار را هم سَرِکار فرض کنیم  و به همشان ماهی یک میلیون تومان هم حقوق دهیم  چند وقت و چقدر باید پس انداز نمایند تا موفق به ازدواج شوند ؟

با وجود رکود و تورم توام و بیکاری موجود در دولت تدبیر وامید می توان موضوع مذکور را در این دوران با تعبیر عملیات "غیرممکنِ ازدواج در دوران پساروحانی "یاد نمود تا دست کم عظمت این رویداد را برای جوانانی که به سلامتی ازدواج کردند روشن شود وایضاً جوانان مجرد هم بدانند که بی گدار به آب نزنند چرا که به قول قدیمی ها کار هر بُز نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد ومرد کهن ....


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: