« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
یاداشت-محمد ظاهر آخش
جناب استاندار: بر سردر بعضی از نانوایی های این استان نوشته است که لطفا تقاضای نان قرضی نکنید. در کنار چشمه میشی دنا، آب معدنی دماوند به فروش می رسد. وضعیت زیست محیطی اطراف رودخانه های این استان گویای حرف های زیادی است و بار معنایی این جملات را حضرتعالی خیلی بهتر از بنده متوجه می شوید.

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

محمد ظاهر آخش :در هفته های گذشته  تیتری با عنوان «رفتارنجیبانه دولت یازدهم دستمایه تخریب های نانجیبانه شده است»به نقل از  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سایتها و خبرگزاریهای استانی منتشر گردیده که این مطلب گویای اینست که جناب استاندار محترم  نقد دولت به اصطلاح تدبیر و امید را با عنوان تخریب های نانجیبان یاد کرده فلذا با کمال احترام پاسخی به ایشان داده می شود.
جناب استاندار :
1-استان کهکیلویه و بویراحمد در طول جنگ تحمیلی به نسبت جمعیت، استان اول کشور از نظر حضور در جبهه و جنگ بوده و رشادت ها و دلاورمردی رزمندگان این استان زبانزد خاص و عام بوده و هست. مستحضريد که این استان در حال حاضر با نرخ 17 درصدی نیز استان اول کشور در بیکاری است. پس تعریف و تمجید از این دولت در این استان هیچ محلی از اعراب ندارد.

همچنانکه نیز می دانید که جوانان این استان زرخیز آواره ی عسلويه و بنادر جنوب و گرفتار گاز های سمی و مهلک و گرمای سوزان انبارهای کشتی ها می باشند.

قشر عظیمی از تخلیه کنندگان بارهای بنادر در گرمای 60 درجه خوزستان و بوشهر که کارگر های افغان حاضر به انجام آن نیستند را جوانان این استان تشکیل داده اند و سهم جوانان ما از پروژه های عمرانی کشور حتی کمتر از کارگران افغانی است.

2_فرهنگ غنی و بی توقع این استان، ماحصل زحمات وتلاش های بزرگ مردان عرصه تعلیم و تربیت این استان بوده که عمر گرانبهای خود را در راه اعتلای فرهنگ این آب و خاک در روستاهای بی آب و برق و جاده سپری نموده تا به دانش آموزان بیاموزند که سنگ بنای زندگی همانا اخلاق و حفظ حرمت ديگران بوده و نیز یاد بگیرند که به جای واژه های نامناسب و دور از شأن، از واژه های پارسی و اخلاق مدارانه استفاده نموده و به جای نانجیب از کلمه نجیب استفاده کنند. ولی متاسفانه حضرتعالی به عنوان نماینده ارشد دولت و بدون کوچکترین توجهی به حرمت اشخاص و افراد به منتقدین خود به راحتی توهین نموده و رفتار آنها را  نانجیبانه قلمداد نموده اید . وا اسفا که بیغار کرد ملا نظر چوب تر کشید.

3_لازم بود که بیانات مقام معظم رهبری را در روز چهارشنبه دوم تیر مرور می نمودید. می فرمایند :«حقوق های نجومی حمله به ارزشهاست». و نیز می فرمایند «که نباید اقدام _عمل _سکوت و نگرش در برابر فتنه سبب تقویت فتنه شود».

آن وقت شما می فرمایید که بحث حقوق های نجومی سنخیتی با این دولت ندارد؟هر چند که این اعداد و ارقام در نظر شما کم جلوه می دهد اما بهتر است که از کارشناسان اقتصادی خود بپرسید تا این حقوق ها را جمع و ضرب بزنند و اعداد حاصله را اعلام بدارند. البته نه آن کارشناسانی که تورم سی چهل درصد را 9/5 درصد می بینند.

4_جناب استاندار: بر سردر بعضی از نانوایی های این استان نوشته است که لطفا تقاضای نان قرضی نکنید. در کنار چشمه میشی دنا، آب معدنی دماوند به فروش می رسد. وضعیت زیست محیطی اطراف رودخانه های این استان گویای حرف های زیادی است و بار معنایی این جملات را حضرتعالی خیلی بهتر از بنده متوجه می شوید. هر چند که توجه و سرکشی از مناطق محروم همچون استان ما در برنامه این دولت جایی ندارد ولی انتظار می رود جنابعالی به عنوان فرزند این استان از نقاط مختلف این استان دیدن فرمایید تا وضعیت معیشتی کنونی مردم را بهتر ملاحظه فرمایید.

جناب استاندار :سهم خواهی های قومیتی چنان در این استان رسوخ نموده که نیروهای متخصص و با سواد را کلا به حاشیه برده و جایی برای حضور آنان دیده نمی شود و همچنانکه می بینیم میزان تخصیص اعتبارات شهرستان ها نیز متاثر از این موضوع است. علی الخصوص در زمینه توزیع اعتبارات ماده 180. و بیشتر شهرستان ها دریغ از داشتن حتی یک معاونت در استان و بعضی شهرستان های خاص تا الا ماشالا.

5_اینکه بعد از گذشت سه سال از عمر این دولت هنوز حرف دولت قبل کهنه نشده و شهر سوخته ای را به قول خودتان تحویل گرفته اید، آیا آب کوههای دنا و آبشار یاسوج نیز سوخته بود که با وجود عدم نیاز به پمپاژ نمی توانید آب شهر یاسوج را توزیع نمایید و به بحران آب آن شهر خاتمه دهید و داد و بیداد فضای مجازی را کم کنید. دیگر بارندگی این سه سال را که نمی توان انکار کرد.

خداوند را هزار بار شاکریم که دکتر احمدی نژاد را آفرید تا تمام مشکلات جهان و از جمله سقوط سیب از درخت، حملات ناکازاکی و هیروشیما، قتل عام مردم یمن، هجوم داعش در اروپا و سوریه و ترکیه، قتل عام حجاج مظلوم در عربستان، تصادفات جاده ای و هوایی، آتش سوزی جنگل ها و هزاران مشکل دیگر اعم از سیاسی و اقتصادی و... را بر گردن وی بیندازیم و دولت تدبیر و امید را شاهکار بزرگ قرن و مبرا از همه چیز ببینیم و به ما آرامشی عطا بفرمایند که نسبت به حقوق های نجومی هیچگونه واکنشی نداشته باشیم.

الهم عجل لولیک الفرج

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
برادر محترم جناب آخش آنچه فرمودي حرف دل جمع كثيري از شهروندان شماست
ناشناس
|
Denmark
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
احسنت بر تو برادر عزیزم جناب اخش مرحبا به تو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: