« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷
نمایندگان نباید سیاسی کاری و باندبازی کنند،عزل و نصب مدیران ربطی به نمایندگان مجلس ندارد.

اوای دنا: حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت 28 صفر روز رحلت نبی اکرم و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: زندگی پیامبر اسلام(ص) سراسر درس و عبرت برای ما بندگان خدا و پیروان آن حضرت است.

امام جمعه لنده ادامه داد: از زندگی پیامبر درس‌هایی همچون صبوری، استقامت، پایداری در کارها، صداقت، امانت‌داری و اخلاق را می‌آموزیم که به کار بستن آن‌ها می‌تواند مایه خوشبختی و سعادت دنیوی و اخروی شود.

حجت‌الاسلام عبدالملکی به صلح امام حسن نیز اشاره کرد و گفت: نتیجه صلح آن حضرت دست کمی از قیام خونین عاشورا نداشت و در آن دوره توانست اسلام را در برابر دشمنان بیمه کند.

وی بی‌بصیرتی مردم زمانه را موجب پذیرفتن صلح از جانب امام حسن (ع) دانست و گفت: بی‌شک اگر مردم در آن هنگامه از خود بی‌بصیرتی نشان نمی‌دادند وضعیت به گونه‌ای دیگر می‌شد.

امام جمعه لنده به لزوم به کارگیری بصیرت در همه برهه‌ها برای موفقیت در مقابل جبهه دشمن اشاره کرد و گفت: ملت ایران در تمامی عرصه‌ها به خصوص در انتخابات که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند با بصیرت وارد میدان می‌شوند و رمز پیروزی و پایداری انقلاب در دنیای استکباری امروزی همین تمسک به بصیرت است.

حجت‌الاسلام عبدالملکی مأیوس کردن مردم از اصل انتخابات توسط دشمن را حربه همیشگی آنان برای مقابله با نظام مردم سالار ایران اسلامی دانست و گفت: آن‌ها سعی دارند با مخدوش کردن اصل انتخابات با طرح بهانه‌های واهی از جمله تقلب و آزاد نبودن، مردم را در این ارتباط مأیوس و ناامید کنند.

وی با پیش‌بینی این‌که مردم با خلق حماسه‌ای دیگر در خرداد 92، رکورد حضور در 9 دی را خواهند شکست، تصریح کرد: دشمن برای ضربه‌ای کاری از سوی ملت ایران بر پیکره خود آمادگی داشته باشد چرا که ضربه خرداد 92 مهلک‌تر از ضربات دیگر خواهد بود.

خطیب جمعه لنده خطاب به نمایندگان مردم در مجلس گفت: نمایندگان هیچ‌گاه نباید سیاسی‌کاری و باندبازی را در کارهای خود دخالت دهند.

عبدالملکی افزود: نمایندگان همچنین در عزل و نصب‌ها نباید هیچ‌گونه دخالتی داشته باشند چرا که با کمترین مشکلی از جانب مدیران، شأن نمایندگی زیر سؤال خواهد رفت.


وی تصریح کرد: مسئولان استانی هم باید توجه داشته باشند که در گزینش مدیران شایسته‌سالاری مد نظر قرار گیرد.

خبر/سید فخرالدین علیزاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: