« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت:برگزاری کنگره شهدا در استان بزرگترین رخداد فرهنگی است که باید از این فرصت به وجود آمده نیز بهره لازم را ببریم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در نشست نخستین کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا در استان بزرگترین رخداد فرهنگی است که باید از این فرصت به وجود آمده نیز بهره لازم را ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متولی‌ها مشخص و سایر دستگاه‌ها به کمک آن‌ها آمده‌اند، گفت: با تعامل و هم‌افزایی تمامی مسؤولان و نهادها کنگره‌ای در خور شان شهدا برگزار کنیم.

وی ادامه داد: جنگ هشت ساله فراز و نشیب‌های زیادی داشت و خانواده‌های زیادی فرزندان خود را تقدیم اسلام کردند.

مسؤول کمیته فرهنگی کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تجلیل از شهدا، برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها تجلیل از ایثار و از خودگذشتگی شهدا است.

دهبانی‌پور ادامه داد: اگر قرار است کنگره‌ای داشته باشیم می‌خواهیم از ارزش‌های دینی و مبانی اعتقادی خود برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت فرهنگ‌سازی ایثار و از خودگذشتگی در جامعه تاکید کرد.

وی نقش رسانه‌ها در برگزاری باشکوه کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد را مهم عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها باید کار در کنگره شهدا را عبادت تلقی کنند.

دهبانی‌پور با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی در راستای مبانی اعتقادی باشد، اذعان کرد: جامعه و خانواده شهدا برای برگزاری باشکوه کنگره سرداران و شهدای استان نیز انتظار بالایی دارند.

مسؤول کمیته فرهنگی کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های این کمیته اشاره کرد و گفت: تولید نماهنگ و سرود توسط صدا و سیمای استان، نامگذاری برخی معابر به نام شهدا، چاپ انواع بنر و دفترچه و به نمایش گذاشتن دست‌ نوشته و عکس شهدا از تلویزیون شهری از اقدامات انجام شده و در دست اقدام کمیته فرهنگی است.

وی همکاری هنرمندان در اجرای تئاتر خیابانی،شروع مصاحبه با 200 خانواده شهید بویراحمد، چاپ ویژه‎نامه وصال، ساخت مستند اولین شهید انقلاب استان و به نمایش گذاشتن فیلم پد خندق از تلویزیون شهری از دیگر اقدامات کمیته فرهنگی عنوان کرد./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: