« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:
سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فیش های نجومی مصداق عینی فساد اداری، دنیا طلبی و پیمان میان قدرت و ثروت هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، ستار هدایت خواه سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ضمن اشاره به فیش ها و حقوق های نجومی در کشور گفت: موضوع فیش ها و حقوق های نجومی را باید از منظر های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

وی افزود: اگر از منظر اداری بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم که بیانگر فساد اداری و نا سالم بودن سیستم اداری در کشور است.

سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بخواهیم این موضوع را از منظر فرهنگی نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم نیز نشان دهنده روحیه دنیا طلبی در بخشی از مسئولین جامعه ما است که در حال سوق دادن جامعه به سمت دنیا طلبی و اشرافیگری است.

وی تاکیدکرد: از لحاظ سیاسی نیز این موضوع نشان دهنده پیمان میان قدرت و ثروت است که برخی از صاحبان قدرت متاسفانه از فرصت مسئولیت هایی که دارند سوء استفاده می کنند تا پایگاه اقتصادی خودشان را تامین کنند که در واقع در مقاطع سیاسی از این پایگاه به نفع جریان خود و علیه جریان مخالف استفاده کند.

هدایت خواه اظهارکرد: از منظر بین المللی نیز این موضوع متاسفانه باعث می شود که چهره نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر بسیاری از مردم دنیا که جمهوری اسلامی را الگوی خود می دانند مخدوش شود.

این فعال فرهنگی تاکید کرد: متاسفانه این اتفاق بسیار بد و ناگوار بوده است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید با این مسئله به صورت جدی پیگیری و با عوامل برخورد شود و اموال کسب نیز به بیت المال بازگردانیده شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: