« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
قطعی مکرر و اختلال در شبکه های دیجیتال لنده در حال تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی به واسطه استفاده مردم این شهرستان از ماهواره شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  خبرلنده، سرعت بالای تکنولوژی در همه ی عرصه های قرن حاضر به ویژه رسانه ها، رادیو و تلویزیون و داشتن مخاطبان بی شمار به جرات می توان گفت تلویزیون یکی از نیاز های ضروری یک خانواده به شمار می آید به طوری که هر قشری از جامعه حداقل یک گیرنده تلویزیونی را در گوشه ای از منزل خود را داراست.

ایجاد شبکه دیجیتال در شهرستان لنده برای برخورداری مردم این شهرستان از این تکنولوژی چندسالی است که راه اندازی شده که متاسفانه چندین روز است که با مشکلات و معایب فراوانی همراه است.

اختلال و قطعی مکرر شبکه های دیجیتال در شهرستان لنده به علت عدم پوشش 100درصدی و آماده نبودن زیر ساخت های اساسی شبکه دیجیتال در این شهرستان است، که با کوچکترین قطعی برق و بارش باران و هرگونه شرایط جوی دیگر10شبکه از 20شبکه گیرنده های دیجیتال در این شهرستان نیز قطع می شود.

اختلال و قطعی مکرر و یا خش دار بودن تصویر و صدا در شبکه های دیجیتال در این شهرستان کم کم در حال تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی به واسطه استفاده  مردم این شهرستان از ماهواره شده است که لازم است مسئولان امر نسبت به رفع عیوب دیجیتال در این شهرستان هرچه سریعتر اقدام کنند.

خیلی از مردم بر این باورند که اگر مشکل گیرنده های دیجیتا در شهرستان لنده به همین منوال ادامه داشته باشد باید شاهد گرایش مردم به سمت خرید ماهواره بود که بازهم آسیب ها و مشکلات فراوان خود را در پی خواهد داشت.

لذا امیدواریم مسئولان شهرستانی و استانی با پیگیری های خود و مساعت صدوا وسیمای مرکز یاسوج هر چه سریعتر این مشکلات را رفع نمایند تا از پیامدهای تلخ شبکه های ماهوراه ای در شهرستان و استان در امان بمانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: