« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
در خطبه های امروز نماز جمعه
امام جمعه شهر لیکک بهمئی :وزارت ارشاد یا شأن پسوند اسلامی را حفظ کند یا آن را بردارد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حجت الاسلام افروغی امام جمعه بهمئی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با گلایه از وضعیت فرهنگی کشور گفت:با توجه به مشکلاتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ما وجود دارد یا باید پسوند اسلامی را بردارند یا شأن آن را حفظ کنند.

خطیب جمعه بهمئی افزود: ما در چندین دوره وزرای فرهنگ و ارشاد مناسبی نداشتیم، یکی از آنها الان در انگلیس و اتاق فکر لندن علیه اسلام وانقلاب اسلامی نقشه می کشد ، یکی دیگر هم آمد و خرابکاری های زیادی به بار آورد و از سومی که الان وزیر است انتظار می رود به گروه های قبل نپیوندد.

افروغی تصریح کرد: تک خوانی زن در ماه محرم به مناسبت گروه کر چه معنایی دارد؟چه اتفاقی در سینمای ما رخ می دهد که بازیگران معروف ما تا پای خود را آن ور آب می گذارند، با حجاب مبارزه می کنند؟ چه کسانی را و چگونه پرورش می دهند؟

وی گفت: در حوزه کتاب کتابهایی وارد بازار شده که از لحاظ تیراژ از تیراژ کتب شهید مطهری هم بیشترند و مردم را به انحراف می کشانند؛ چه کسانی این ها را حمایت می کنند؟ در زمان یکی از وزرای قبل نویسنده ای که عرفان جنسی را در دنیا ترویج می کند به دعوت وزیر به ایران دعوت شد، این یک کار غلط و ضد دین است و اگر باعث تبلیغ آنها نمی شد همه کتابهایش را نام می بردم./خبرگزاری صدا و سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: