« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱
قوم لرتنها قوم ایرانی است که اصالتا ایرانی و متعلق و بومی این سرزمین پر گهر است.لربودن افتخار است وبه لر بودنم افتخار میکنم.

اوای دنا-علی اکبر رحیمی فر:حمید گودرزی در برنامه سینما گلخانه در تاریخ ۲۹ / ۱۰/ ۱۳۹۱ شبکه سه صدا و سیما ساعت ۱۴:۴۵ وقتی مجری از او پرسید اهل کجایی؟ حمید گودرزی گفت: ”فقط مسخره نکنید منو هااا اما متاسفانه لر هستم” این حرف حمید گودرزی بازتاب گسترده در پی داشت و دانشجویان دانشگاه آزاد کمالوند خرم آباد درنامه ای به رئیس صدا و سیما اعتراض خود رو بیان کردند.

در واکنش به اظهارات حمید گودرزی باید بگویم که لربودن افتخار است وبه لر بودنم افتخار میکنم.این بازیگر سرشناش که از اهالی بروجرد ولر می باشد دراظهاراتی تاسف انگیز از لر بودنش تاسف خورده این اظهارات به نظر من توهین به قوم نجیب لر بوده و شدیدا محکوم و غیرقابل قبول است چه خوب است که آدم اسب بیفتد ولی از اصل نیفتد این بازیگرکه از اصل و نسبش دور افتاده بهتر بود محترمانه میگفت که تهرانی است ولازم نبود  در رسانه ملی اینچنین به قوم لر بی احترامی کند.

قوم لر تنها قوم ایرانی است که اصالتا ایرانی و متعلق وبومی این سرزمین پرگهراست.قوم لر دارای بزرگانی بوده وهست که بدون آنها ایران تاریخی ندارد.قوم لر دارای سابقه وتاریخی پر افتخار که باچنین اظهاراتی از اعتبار و آبرویش چیزی کم نمی شود و برعکس این گفته باعث شده که محبوبیت ناچیزی که این بازیگر داشته از بین برود.بهتر است در اولین فرصت آقای گودرزی حرفایش راپس بگیرد و معذرت خواهی نماید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
آرزو
|
United States
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
0
0
به خدا اصلا اینجوری که شما میگید نیست

ایشون تو برنامه گفتن من اصلیتم لر هست اما من و پدرم متولد تهرانیم و دوباره تاکید کرد که اصلیتم لر هست.بعد مجری ازش پرسید لری بلدی صحبت کنی ؟ گفت متاسفانه نه فقط بلدم بگم مینی شیه…
گفت چون تهران بزرگ شدم لری زیاد بلد نیستم
به لری صحبت کردنم نخندید..
_____________________
تا از چیزی مطمئن نشدین در موردش حرف نزنین
حمید گودرزی بارها با افتخار گفته من لر هستم
پاسخ ها
سارا
| - |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
نه خیر آرزو خانم .جمله منو مسخره نکنید رو گفت و بعدش گفت لر هستم اما لری بلد نیستم و ... .متاسفم براش
ما لریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
0
0
شاید هم او لر نباشد!!
ما لریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
0
0
آدم به اصالتش باید افتخار کنه
فتاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
0
0
به نظر من مشکل ازسینما وصدا و سیما هست که برای این افراد وقت می گذارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: