« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
مراسم تجلیل از خبرنگاران و برگزیدگان دومین جشنواره استانی عکس رضوی علی‌رغم دعوت از مسؤولان با صندلی‌های خالی آ‌ن‌ها برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری فارس؛ 17 مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به نام روز خبرنگار نام گرفت تا اندیشه و قلم برای همیشه زنده بماند.

خبرنگاران روایتگران حکایت‌های تلخ و شیرین جامعه هستند و در راه رسالت خود غریبانه و بدون هیچ چشم‌داشتی قلم فرسایی می‌کنند تا شاید گره‌ای از مشکلات مردم و مسؤولان بگشایند.

قلم‌های استوار خبرنگاران در هر وادی و عرصه‌ای کارساز بوده و بستر توسعه و پیشرفت را  همراه با فریاد عدالت‌خواهی و دفاع از حقوق مردم و بیان خدمات و حقایق جامعه را فراهم ساخته است.

خبرنگاران در عرصه فرهنگی و اجتماعی حضور فعال‌تری دارند و پیشرفت فرهنگی و هنر دینی تا حد قابل توجهی نیز مرهون تلاش‌های همیشه جاودان این قشر مظلوم جامعه است.

به گزارش فارس، امروز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسمی برای تجلیل از خبرنگاران و برگزیدگان دومین جشنواره استانی عکس رضوی با حضور امام جمعه، مسؤول تبلیغات اسلامی ،فرماندار، مسؤول بنیاد شهید، رئیس شرکت گاز و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و نماینده کمیته امداد این شهرستان در لنده برگزار شد.

بیش از 25 اداره مستقل و نمایندگی در سطح شهرستان لنده وجود دارد که علی‌رغم دعوت مسؤولان اداره ارشاد و تأکید بر حضور آنها تنها 5 اداره در مراسم تجلیل از خبرنگاران و منتخبین جشنواره عکس رضوی حضور یافتند.

حال که به مناسبت دهه کرامت و روز خبرنگار مراسمی تدارک دیده شد تا از هنرمندان و خبرنگاران فرهنگ دوست جامعه تجلیل شود، صندلی خالی مسؤولان موجبات نگرانی خبرنگاران و مسؤولان حاضر را نیز به همراه داشته است.

حضور مسؤولان در این مراسم تکریم مقام و جایگاه خبرنگاران و هنرمندان بوده که متأسفانه در چنین روزی مورد غفلت قرار گرفته است.

لازم به یادآوری است، تاکنون فرمانداری، شهرداری و ارشاد اسلامی لنده به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران فعال شهرستان لنده تجلیل کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: