« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
رئیس انجمن خبرنگاران لنده
مسؤولان برای تعامل و همراهی رسانه‌ها باید نگاه‌های سیاسی و مغرضانه خود را از خبرنگاران دور کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری فارس ، فتاح بدری عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره استانی عکس رضوی و تجلیل از خبرنگاران با تأکید بر وظایف خبرنگاران گفت: خبرنگاران نظام مقدس جمهوری اسلامی با تأکید بر اصول نظام و راه و آرمان‌های امام و شهدا در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه حرکت می‌کنند.

وی افزود: نقدها، اخبار و تحلیل‌های خبرنگاران همه با حفظ مصالح عمومی کشور و جامعه شکل گرفته و هیچ خبرنگار واقعی خود را آلوده به تخریب و تهدید نخواهد کرد.

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده تصریح کرد: متأسفانه برخی تفاوت نقد، انتقاد و تخریب را نمی‌دانند و آن را هم‌ردیف تخریب می‌دانند.

بدری یادآور شد: خبرها و انتقادات همه در اصلاح امور بوده نه مچ‌گیری و انتقاد تنها راه اصلاح امور و برطرف کردن مشکلات موجود در جامعه است، زیرا برخی از مشکلات بنا به دلایل مختلفی شاید از دید مسؤولان مفعول بماند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی قلم‌فرسایی می‌کنند تا شاید گامی در توسعه شهر و دیار خود برداشته باشند.

مدیر مسؤول پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف در ادامه به گلایه‌های خبرنگاران شهرستان اشاره و گفت: مسؤولان باید بدانند که خبرنگاری شغل نیست و هیچ‌گاه برای خبرنگاران آب و نان نمی‌شود و ما خبرنگاران هم نگاه مادی به این حرفه نداریم.

بدری در ادامه ضمن انتقاد از عدم حضور مسؤولان شهرستان لنده در مراسم اختتامیه و تجلیل از خبرنگاران افزود: برخی مدیران شهرستان لنده با خبر و خبرنگاران بیگانه هستند و نسبت به آنان به دید سیاسی نگاه می‌کنند.

وی یادآور شد: مسؤولان برای تعامل و همراهی رسانه‌ها باید نگاه‌های سیاسی و مغرضانه خود را از خبرنگاران دور کنند.

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده در پایان یادآور شد: طبق مصوبه انجمن خبرنگاران در هر فصل رسانه‌ای‌ترین مدیر شهرستان معرفی و از وی تقدیر خواهد شد و همچنین مدیرانم غیر رسانه‌ای هم از طریق اخبار معرفی خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: