« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
با حضور اعضای مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد، دفتر استانی مؤسسه خیریه سرطان نور در یاسوج راه‌اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ مدیرعامل موسسه خیریه سرطان نور برای بازدید از محل دفتر این مؤسسه جهت شروع‌ به‌ کار فعالیت دفتر استانی در یاسوج حضور یافت.

در نشستی که در مجمع خیرین سلامت استان انجام شد، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اظهار داشت: راه‌اندازی دفتر استانی موسسه خیریه سرطان نور می‌تواند سبب برکت و افقی روشن برای کمک به بیماران نیازمند و سرطانی استان باشد.

در این نشست طی مراسمی صیاد محمدپور به عنوان نماینده موسسه خیریه سرطان نور در استان معرفی شد.

مدیرعامل موسسه سرطان نور به همراه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور در بیمارستان شهید رجایی یاسوج و بازدید از بخش بیماران سرطانی در نشست با رئیس بیمارستان شهید رجایی اظهار داشت: این موسسه در زمینه کمک و مساعدت به بیماران نیازمند و سرطانی در راستای خدماتی از قبیل کمک هزینه تامین دارو، درمان و همکاری به منظور اطلاع‌رسانی و گسترش فرهنگ پیشگیری از سرطان آمادگی دارد.

 هوشنگ ادهمی همچنین با حضور در دفتر موسسه امدادگران عاشورا ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی این موسسه در استان بیان کرد: موسسه امدادگران عاشورا و موسسه سرطان نور می‌توانند به موازات هم در راستای خدمت به بیماران سرطانی گام بردارند و خواستار تداوم همکاری این دو موسسه در زمینه‌های پژوهشی، درمانی،آموزشی و کمک به بیماران سرطانی هستیم./باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: