« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
در فرمانداری لنده برگزار شد؛
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت صبح امروز با حضور فرماندار ؛معاون فرماندار ؛امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛در ابتدای این نشست فرماندار لنده با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: هفته دولت امسال یادمان شهیدان رجایی و باهنر را در شهرستان خواهیم داشت واین هفته فرصت مناسبی برای معرفی خدمات  دولت تدبیر و امید و برنامه ریزی در جهت فعالیت دستگاه ها درسال آتی می باشد.



محمد مرادی افزود : برنامه های مختلفی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان لنده مدنظر است که با همفکری و ارائه پیشنهادات از سوی مدیران ادارات اجرا خواهند شد که از جمله این برنامه ها می توان به تجدید میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای هفته دولت، تبلیغات محیطی، دیدار با خانواده معزز شهدا، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، بازدید از طرح های نیمه تمام در شهرستان و … اشاره کرد.



در ادامه ؛حسنعلی حسن پور معاون فرمانداری لنده اظهار کرد ؛هفته دولت فرصتی است تا ما بتوانیم عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید را انعکاس دهیم و اعضای شورای اداری شهرستان جزء گروه های مرجع جامعه و بر عهده گیرنده نقش اصلی فعالیت هایی هستند که خود در دوره خدمت انجام داده اند ، و لازم است عملکرد دولت در بخش های مختلف را به گوش مردم برسانند .



حسن پور ضمن تأکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته دولت، از رؤسای ادارات خواست تا علاوه بر اعلام برنامه ها و پروژه ها، حضوری پررنگ در اجرای آنها داشته باشند.



 شایان ذکر است اعضای حاضر در این جلسه برنامه ها و پیشنهادات خود را برای برگزاری  هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دولت اعلام نمودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: