« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اهدای 500 میز و نیمکت توسط یکی از ادارات تهران به مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛اردشیر یاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه در سال‌های اخیر و در طول سه سال گذشته ارتباطات بسیار خوبی میان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و خیرین وجود داشته است، اظهار کرد: کمک‌های خوبی در این راستا به آموزش و پرورش استان شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان گفت: در جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز که برگزار کرده‌ایم خیرین رقم‌های قابل ملاحظه‌ای را تقبل کرده‌اند.

وی گفت: بدون حمایت و کمک خیرین هرگز نخواهیم توانست نیازهای مدارس و آموزشگاه‌های استان را برطرف کنیم چرا که عمق کمبودها زیاد است.

این مسؤول افزود: برای خرید تجهیزات مدارس به رقم‌های بالایی نیاز داریم که لازم است برای حضور خیرین در صحنه  و کمک آن‌ها اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بیشتری صورت گیرد.

وی از ارتباطی که آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با سایر ادارات و دستگاه‌ها و همچنین ارتباطاتی که با ادارات خارج از استان دارد خبر داد و گفت: این ارتباطات به صورت خوبی در حال شکل‌گیری است.

یاری بیان کرد: در ارتباطی که با یکی از ادارات شهر تهران برقرار کردیم این اداره تأمین تعداد 500 میز و نیمکت و همچنین تعداد 50 میز آموزگار برای استان را متقبل شد.

این معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ارتباطی که میان معاونت توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان با سایر استان‌ها و ادارات آن‌ها وجود دارد به عنوان نوعی تعامل سازنده و هدفمند یاد کرد و گفت: این تجهیزات علاوه بر تجهیزاتی است که نوسازی مدارس در اختیار آموزش‌گاه‌ها قرار می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: