« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، رمضان الیاسی امشب در نشست شورای اداری بخش مارگون که به ریاست فرماندار بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای بخش مارگون به شهرستان از خواسته‌های مردم است.

رئیس شورای شهر مارگون این بخش را محروم‌ترین و وسیع‌ترین بخش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: این بخش مشکلات متعددی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف دارد.

الیاسی به اولویت‌ها و مشکلات بخش مارگون اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مارگون با مرکز استان مصافت زیادی دارد و برای جاده دسترسی سریع به مرکز استان پیشنهاد می‌شود که برای مسیر ارتباطی مارگون از دلی‌بجک به یاسوج تامین اعتبار شود.

وی تامین اعتبار آب کشاورزی دو هزار هکتار از اراضی مارگون را از دیگر خواسته‌های بخش عنوان کرد و گفت: نصب روشنایی در سطح خیابان‌ها و معابر و آبرسانی و برق‌رسانی به تپه نورالشهدا از دیگر اولویت‌های بخش است.

رئیس شورای شهر مارگون در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه ورزش و جوانان در این بخش اقدام خاصی انجام نداده، گفت: با توجه به جمعیت جوان بخش مارگون متاسفانه این بخش فاقد فضای ورزشی لازم است.

الیاسی خاطرنشان کرد: مسؤولان شهری و بخشی مارگون استعدادهای دارند و در راستای توسعه بخش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند که انتظار می‌رود مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی توجه جدی به این بخش داشته باشند.

وی بیان داشت: امیدواریم با حضور مسؤول ارشد شهرستان بویراحمد مشکلات بخش به جد پیگیری و در شورای برنامه‌ریزی توجه لازم صورت گیرد تا بخشی از مشکلات نیز برطرف شود./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: