« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
زئیس شورای شهرستان لنده عنوان کرد؛
اگر نبود رشادتهای سردار کریمی و همرزمان لنده ایش که پد خندق را بنام یوم القدر لنده به جهانیان معرفی کرده شاید هنوز قائله صدام تمام نشده بود ما در قائله پژواک که کشور در آرامش بودند شهید ثانی را تقدیم نظام کردیم...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛خلیفه پورفتحی رئیس شورای شهرستان لنده در حاشیه سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان لنده گفت: درست است که دکتر تاجگردون از افتخارات استان و کشور هستند و می توانند چند صباحی و حتی سالی صندلی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی را حفظ نمایند اما دلیلی بر اینکه شهرستان ما در سفر هیئت دولت چهار خواسته اولویت دار شامل: راه لنده به تشان؛ ایستگاه برق؛ بیمارستان و فرهنگسرا نادیده گرفته شوند ظلم بزرگی است .

پور فتحی افزود:شهرستانی که شهید طیب آن با فرمان حضرت امام ره در آمریکا تظاهرات دانشجویی را رهبری کردند و او باید شهید شاخص جهانی نامید شود و اگر نبود رشادتهای سردار کریمی و همرزمان لنده ایش که پد  خندق را بنام یوم القدر لنده به جهانیان معرفی کرده شاید هنوز قائله صدام تمام نشده بود ما در قائله پژواک که کشور در آرامش بودند شهید ثانی را تقدیم نظام کردیم ؛ فرماندار این شهرستان همرزم همین عزیزان هستند و سالها سال با شکنجه های مزدوران صدام دست پنجه نرم کرده و خون دل خورده اند ...

وی تصریح کرد:ما به لحاظ جمعیت از نظر دادن شهید در کشور اولیم در تمامی مناسبات ملی و مذهبی اولیم نمونه آخر سفر هیئت محترم دولت.... اما بحث تقسیم غنائم که باید هم اول باشیم اولیم اما از آخر حفظ صندلی نباید به اندازه ای مهم باشد که آخرت خود را تباه نمائیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: