« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نقدپذیرترین مسئول این استان انتخاب شد.

به گزارش اوای دنا به نقل از مهر، در آغاز سی و پنجمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در راستای اجرای طرح تکریم نقد و نقد پذیری، مسئولان انتقادپذیر کشور از سوی خبرگزاری مهر معرفی شدند که طی آن "سید حسین صابری" به عنوان یکی انتقادپذیرترین مسئولین در کشور انتخاب شد.

توجه به انتقادات رسانه های استان و پیگیری ویژه برای رفع مشکلات، سعه صدر در برخورد با منتقدان، بیان واقعیتها و خودداری از ارائه آمارهای غیرواقعی به رسانه ها، پییگیری ویژه و به نتیجه رساندن برخی انتقادات رسانه ها در خصوص تخریب رود بشار و محیط زیست استان، تعطیلی برخی مدارس مقطع دبیرستان لوداب، تعطیلی برخی پروژه های عمرانی، مشکلات زیرگذر گچساران، مشکلات باغداران و ... از جمله دلایل انتخاب "سید حسین صابری" به این عنوان بود.
نقدپذیری مدیران با مولفه هایی همچون تساهل در شنیدن نقد و عدم مقابله منفی، برخورد شفاف با نقد و ارائه پاسخ مناسب، اتخاذ رویکرد اصلاح گرایانه نسبت به نقد و ارزش گذاری به نقد و منتقد بررسی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: