« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
همسر جانباز شهید منا « امیر رحمتی» گفت: در آخرین تماس تلفنی به من گفت : فردا معلوم نیست چه اتفاقی بیافتد شاید برگشتم شاید هم برنگشتم اگر برنگشتم دیدار ما به قیامت باشد پیرو خطر رهبری و مراقب فرزندان باشید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛طاهره معقولات همسر شهید منا « امیر رحمتی» در گفتگو با خبرنگار اعزامی حیات مشهد مقدس در هتل لاله تهران گفت: همسرم در عملیات والفجر هشت و بیت المقدس از ناحیه صورت و پا به افتخار جانبازی نائل شده بود.

وی با بیان اینکه به دو دخترم تاکید کرد که من احتمالا برنخواهم نگشت، بیان کرد: در روزهای آخر به همه ما آخرین توصیه ها را می کرد و سفارش کرد مراقب مادر باشیم.

زهرا رحمتی دختر جانباز شهید منا که همراه مادر در این سفر معنوی حضور دارد اظهار کرد: اعتقاد دارم فقط به خاطر سخنان مقام معظم رهبری بود که پیکرهای شهدا را با ما بازگرداندند در غیر این صورت عربستان هیچ گاه پیکرهای شهدا را به ما بر نمی گرداند.

وی تصریح کرد: من و اعضای خانواده ام هیچ یک از صحبت های عربستان سعودی مبنی بر اینکه فشار و جمعیت زیاد باعث این فاجعه شده است را باور نمی کنیم و یقیین داریم توطئه ای در پشت تمامی این اتفاقات است.

فرند جانباز شهید منا « امیر رحمتی» گفت: پدرم بسیار سفارش کرد که نماز اول وقت را بسیار با ارزش بدانید پیرو خط رهبری باشید تا مسیر درست برای شما مشخص گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: