« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش آوای رودکوف ، سید موسی خادمی در پیامی به سامان پاکباز کسب مدال نقره در رقابت های پارا المپیک 2016 ریو را به وی تبریک گفته و نوشت: پارالمپیک آوردگاه انسان های مقاوم و با اراده ای است که هرچند به لحاظ جسمی دچار نقص هستند اما روح بلند، اعتماد به نفس، صلابت و همتشان همچون دنای استوار محکم و رفیع و ایستادگی در برابر ناملایمات از خصایص برجسته این اسوه های ایمان است.

وی در این پیام تصریح کرده است: اینجانب موفقیت، پیروزی و کسب مدال نقره شما در رقایتهای جهانی پارالمپیک 2016 ریو در ماده پرتاب وزنه را به مردم استان، خانواده صبورتان و همچنین جامعه ورزشی استان تبریک و تهنیت عرض می کنم و توفیق روزافزون و ایستادن بر سکوی افتخار در عرصه های ملی و بین المللی را برای شما و دیگر جوانان مستعد این استان دلاور خیز و غیور، از ایزد منان خواستارم.

به گزارش آوای ودکوف ؛سامان پاکباز ورزشکار معلول کم بینای ملی پوش دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد و کشور  موفق به کسب مدال نقره رقابت های پارا المپیک 2016 ریو در ماده پرتاب وزنه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: