« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
حجت الاسلام بزرگواری عنوان کرد؛
ما شهرستانی ها را که با دلی ساده و عملی صادقانه برای دفاع از ولایت و رهبری و خط رهبری و امام از آن ها حمایت می کنیم فقط به عنوان سیاهی لشکر قبول دارند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حجت الاسلام بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده در تحلیلی کوتاه به تفاوت اصولگرایا ن و اصلاح طلبان مرکز نشین و شهرستانها اشاره نمود و نوشت:

نمایندگان محترم ادوار و همکاران عزیز دیروز و آینده ان شاءالله  سلام علیکم عید قربان مبارک باد.
 
همه آن هایی که در مرکز ادعای اصولگرایی و اصلاح طلبی دارند سر و ته یک کرباسند چون غالبا از ناف به زیر به هم وصلند دختر این یکی عروس آن یکی است و پسر آن یکی داماد این یکی است.
 
ما شهرستانی ها را که با دلی ساده و عملی صادقانه برای دفاع از ولایت و رهبری و خط رهبری و امام از آن ها حمایت می کنیم فقط به عنوان سیاهی لشکر قبول دارند.
 
تنها کسی که آن ها را خوب شناخته دکتر احمدی نژاد است که حاضر نیست در میدان آن ها بازی کند ما حد اقل پس از دو دوره نمایندگی باید این ها مخصوصا آن هایی که ادعای اصولگرایی را دارند شناخته باشیم.
 
و باید این سادگی و صداقت خود را فقط هزینه راه امام و رهبری نماییم و گوش به دهان رهبری باشیم البته توقع داریم که برادران سپاهی فقط این مرکز نشینان را رصد نکنند بلکه دلسوزان شهرستانی را که عاشقانه از نظام و رهبری دفاع می کنند بیشتر رصد نمایند.

می گویند روزی  جمعی از بازاریان تهران به محضر آیت الله العظمی بروجردی رسیدند . ایشان فرمودند ؛ مراقب باشید این روستایی ها و شهرستانی ها کلاه سرتان نگذارند. صدای خنده حضار بلند شد و خوشمزه ای فریاد زد آقا چه می فرمایید همین دیروز یکی شان آمده بود جنس ( مثلا) ۵۰ تومنی را ۲۰۰ تومن به او فروختم. آقا فرمود؛ بله او با صفا و صداقت خود آمد اما دین تو را با خود برد کلاه سرت رفت ، حواست نیست.

راستی در میان فتنه های اجتماعی ، مکاره بازار شایعات ، داغی دعواهای سیاسی و صنفی و قومی ما کجای کاریم؟

این روزها بازار نامه های عذر خواهی افرادی از این سو و آن سو راه افتاده پس خوب است در حمایت یا مخالفت جانب احتیاط را نگه داریم تا خدای ناکرده ما خاسر واقعی و مغبون بی اجر قضایا نباشیم.

سید علی محمد بزرگواری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: