« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
صبح امروز انجام گرفت؛
همزمان با ورود وزیر بهداشت به بهبهان، کشاورزان معترض بهبهانی با تجمع در ورودی این شهر، مانع ورود وزیر بهداشت و هیات همراه شده و خواستار صحبت با وزیر شدند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، دکتر سیدحسن هاشمی صبح امروز (5 مهرماه) در سفر به خوزستان در گلزار شهدای بهبهان حضور یافت و به مقام شهدا ادای احترام کرد.

 

وزیر بهداشت همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان شهیدزاده، پروژه در حال احداث بیمارستان 200 تختخوابی ولیعصر(عج) و بیمارستان زنان فریده بهبهانی در شهرستان بهبهان بازدید کرد.

 

 وزیر بهداشت صبح امروز به فرودگاه گچساران وارد شد و پس از آن به بهبهان در استان خوزستان سفر کرد. همزمان با ورود وزیر بهداشت به بهبهان، کشاورزان معترض بهبهانی با تجمع در ورودی این شهر، مانع ورود وزیر بهداشت و هیات همراه شده و خواستار صحبت با وزیر شدند که با حضور استاندار خوزستان در بین کشاورزان معترض، تجمع کشاورزان به پایان رسید و وزیر وارد بهبهان شد. کشاورزان بهبهانی نسبت به بی‌آبی و مشکلاتی که در پی آن برای کشت ایجاد شده است، معترض بودند./ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: