« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
ظهر امروز؛
فرمانده انتظامي شهرستان لنده برنامه‎هاي هفته نيروي انتظامي در اين شهرستان را تشريح كرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سرهنگ فرهاد رحیمی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لنده در دیدار با اصحاب رسانه با بیان  اینکه تعامل و همدلی و هم‌زبانی با مردم و اقشار مختلف جامعه سرلوحه کار نیروی انتظامی است، افزود: نیروی انتظامی فعالیت‌های خود را با رویکرد امنیت محور آغاز کرده تا در جامعه از ظرفیت‌هایی که آحاد مردم‌دارند استفاده کند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده برقراری نظم جهت آسایش و آرامش مردم در محیط زندگی را فلسفه وجودی نیروی انتظامی دانست و گفت: تعامل با مردم از سیاست‌های مهم نیروی انتظامی است و ایجاد ارتباط تنگاتنگ با مردم و جامعه‌محور بودن از جمله اهداف ناجا است.

رحیمی اظهارداشت: عطرافشانی گلزار شهدا، تجدید بیعت با آرمان‌های نظام، امام و رهبری، دیدار با امام‌جمعه، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده انتظامی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ؛تجلیل از کارکنان ؛پیاده روی خانوادگی ؛ صبحگاه مشترک و توزیع کلاه ایمنی بین راکبین موتور سکلیت  از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی شهرستان لنده  است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: