« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
در پی سوء قصد نافرجام ؛
در پی سوءقصد نافرجامی که نسبت به دکتر ساسان معتقد و خانواده ایشان صورت گرفته بود،وی استعفای خود را تسلیم رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهبهان ؛دکتر معتقد ، معاون اداری مالی و پشتیبانی منابع  دانشگاه در پی مشکلات و تهدید هایی که برای وی و خانواده ایشان بوقوع پیوسته بود از سمت خود استعفا کرد.

متن استعفای ایشان به شرح زیر می باشد:

خدمت همه دوستان و دلسوزان بهبهان

سپاس از همراهی، مساعدت و پشتیبانی همه شما عزیزان در حمایت از حق و حقیقت و ابراز انزجار از حرمت شکنان حریم حرم حسینی که در شب تاسوعا حرمت اهل شهر و خانه را لگد مال کرده و در سکوت مسولین انتظامی و امنیتی کوچه صاحب الزمان را قرق کرده بودند.

سپاس از شما که هدف و غایت این حرکات را درک کرده و با موضع صحیح خود در جهت مبارزه با فساد و هدررفت بیت المال حرکت می کنید. اینجانب ساسان معتقد معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه خاتم ضمن اعلام پایبندی به عهدی که با خدا بر انصاف، عدالت و سلامت در خدمت به نظام اسلامی جامعه علمی و فرهنگی کشور و شهر بسته ام اعلام می دارم که در مبارزه با رانت خواران، فاسدان و آشوبگران از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نخواهم کرد. چه بسا خداوند سبحان بستر خدمت را برای رسیدن به آرزویی بزرگ برای اینجانب و خانواده و همکارانم فراهم کرده باشد که غایت آرزوی اولیا الله است.

البته حق هر گونه دادخواهی را در مراجع ذیصلاح و البته نزد خداوند متعال برای خود و خانواده و همکارانم محفوظ می دانم. در نهایت به نشانه اعتراض به عدم رسیدگی درست به این مساله استعفای خود را از سمت خود اعلام و انشالله در کسوت معلمی به کار خود ادامه خواهم داد.

 مانده تا برف زمین آب شود.

مانده تا بسته شود این همه نیلوفر وارونه چتر.

ناتمام است درخت.

زیر برف است تمنای شنا کردن کاغذ در باد

و فروغ تر چشم حشرات

و طلوع سر غوک از افق درک حیات.

مانده تا سینی ما پر شود از صحبت سمبوسه و عید.

در هوایی که نه افزایش یک ساقه طنینی دارد

و نه آواز پری می‌رسد از روزن منظومه برف

تشنه زمزمه‌ام.

مانده تا مرغ سرچینه هذیانی اسفند صدا بردارد.

پس چه باید بکنم

من که در لخت‌ترین موسم بی‌چهچه سال

تشنه زمزمه‌ام؟

بهتر آن است که برخیزیم

رنگ را بردارم

روی تنهایی خود نقشه مرغی بکشم.

ساسان معتقد. سه شنبه 21 مهرماه 1395

 شایان ذکر است از زمان واگذاری مدیریت دانشگاه به مسئولین فعلی تهدید های جدی و مکرری از سوی افراد ناشناس نسبت به این مدیران و برخی اعضای هیات علمی صورت گرفته و حتی بعضی از تهدید ها نیز عملی هم شده است که از جمله حمله به خودروی یکی از اساتید با نارنجک دست ساز و ریختن اسید روی ماشین وی و همچنین تیراندازی به در و  دیوار منزل استاد دیگری را می توان نام برد.

محاکم انتظامی و قضایی بهبهان نیز در جریان همه اتفاقات گذشته قرار داشته اند اما متاسفانه تا کنون توفیقی در دستگیری این افراد حاصل نشده است تا اینکه فاز دیگری از این تهدیدات عملی شد و چند نفر با خودرو پراید و موتورسیکلت ، بصورت مسلحانه آیفن منزل ایشان  را به صدا در می آورند که خوشبختانه کسی در خانه حضور نداشته و آنها از درب منزل بالا می روند و پس از اطمینان از خالی بودن منزل، در کمال ناباوری، با آرامش خاطر، سراغ اهل خانه را از همسایه ها می گیرند و موضوع قتل اهل خانه را برای همسایه بازگو می کنند و حتی اسلحه را مسلح می کنند . افراد ناشناس با خونسردی هر چه تمام تر دقایقی را منتظر اهل منزل می مانند ولی ظاهرا همسایه مورد نظر نیروی های انتظامی را در جریان امر قرار می دهد که باعث متواری شدن  آن ها می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: