« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
با حضور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛
به همت بنیاد خیریه صالح و با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ مدرسه 3 کلاسه روستای سرپری از توابع شهر دهدشت کلنگ زنی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از کهگیلویه ؛ نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: این فضا سومین مدرسه خیر ساز در شهرستان کهگیلویه است که از سوی بنیاد خیریه صالح ساخته می شود.

عدل هاشمی پور با بیان اینکه پیش از این، ساخت مدرسه 3کلاسه متوسطه اول در روستای مورخانی در دیشموک، مدرسه 3کلاسه متوسطه اول در روستای سادات امامزاده علی شهرستان چرام توسط این بنیاد خیریه آغاز شد افزود:امروز هم عملیات اجرایی مدرسه ابتدایی در روستای سرپری از توابع شهرستان کهگیلویه آغاز شده وبه زودی یک مدرسه ابتدایی 3 کلاسه ی دیگر در روستای بی منجگان از توابع این شهرتسان هم کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت:تا یک ماه آینده دو میلیارد و 500میلیون ریال کمک خیرین برای ساخت فضاهای آموزشی وعمران آبادی در این حوزه انتخابیه اختصاص می یابد.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ضمن تشکر از پیگیری های نماینده کهگیلویه بزرگ گفت:این فضا در زمینی به مساحت 300متر مربع ودر سه کلاس احداث می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: