« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
در جمع خبرنگاران عنوان شد؛
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی مهرماه امسال ودر عملیاتی تعداد هشت نفر قاچاقچی دستگیر، دو باند منهدم و تعداد پنج دستگاه خودرو حامل مواد مخدر متوقف شده اند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سرهنگ مهدی انصاری در جمع خبرنگاران افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در چند روز گذشته با اجرای چند عملیاتی که از پیش اطلاعات لازم را در راستای برخورد و مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی استان طی اجرای سه مرحله عملیات منسجم، هماهنگ و جداگانه موفق به کشف 161 کیلوگرم مواد مخدر شد.

وی بیان کرد: از میزان 161کیلوگرم مواد مخدر کشف شده میزان 108 کیلوگرم آن تریاک و 53 کیلوگرم نیز حشیش بوده است.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد هشت نفر قاچاقچی دستگیر، دو باند منهدم و تعداد پنج دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توسط عوامل عمل کننده پلیس متوقف شده اند.

انصاری اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به 2تن و 100کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های تابعه آن کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریبا شرایط مساوی داشته است.



عکس و گزارش/صدیقه ولیپور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: