« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
رئیس اداره ارشاد لنده خبر داد؛
فعالان قرانی کانونهای مساجد شهرستان لنده به جشنواره استانی مدهامّتان (جشنواره قران و اذان) اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، رئیس اداره ارشاد اسلامی لنده  از اعزام برترین های جشنواره قرانی مدهامتان به منظور شرکت در جشنواره استانی مدهامّتان (جشنواره قران و اذان) در شهرستان بهمئی خبر داد.

اسماعیل زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف با اعلام این خبر گفت:فعالان قرانی کانونهای مساجد شهرستان لنده به جشنواره استانی مدهامّتان (جشنواره قران و اذان) اعزام شدند.

وی افزود :طی این جشنواره که روز پنجشنبه 29 مهرماه در شهرستان بهمئی برگزار می شود، شرکت کنندگان در رشته های قرائت اذان، ترتیب، حفظ و صحت قرائت نماز با هم به رقابت می پردازند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی لنده ؛ شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پر نشاط ‌تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی شهرستانی  و استانی ، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستانها و مناطق  در قالب ایجاد رقابت سالم، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی،   آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، کشف و شناسایی استعدادهای موجود در امر تفسیر قرآن در بین ائمه محترم جماعات مساجد از جمله اهداف برگزاری جشنواره ذکر نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: