« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
آوای رودکوف : نماينده ورامين در مجلس با تاكيد بر اينكه تغييرات سياسي و انتخاباتي كابينه مشكلي را حل نمي‌كند، گفت: صندوق ذخيره فرهنگيان غارت شده است و مشكلات آموزش و پرورش با تغيير وزير حل نمي‌شود.

به گزارش فارس،‌ سيد حسين نقوي نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي پيش از پايان نشست علني صبح امروز (يكشنبه پارلمان) در تذكري شفاهي نسبت به تغييرات انتخاباتي كابينه انتقاد كرد و اظهار داشت: آقاي روحاني! بهتر است با هم روراست باشيم، تغيير وزراي كابينه با رويكرد سياسي چه مشكلي را حل مي‌كند؟

وي افزود: تغييرات كابينه بايد در جهت رفع مشكلات معيشتي مردم و خروج از ركود اقتصادي و رفع بيكاري جوانان باشد، كه اگر اين گونه بود، نمايندگان مجلس حتما از آن استقبال مي‌كردند.

نقوي در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: آقاي روحاني! مشكلات آموزش و پرورش با تغيير وزير چگونه حل مي‌شود؟ صندوق ذخيره فرهنگيان غارت شد، بيمه بازنشستگان با مشكل مواجه شده است،‌فشار بر معلمان براي كاهش ساعت كاري و مشكلات بازنشستگان با اين تغييرات چگونه حل خواهد شد و كلا اين گونه تغيير كابينه چه تاثيري در اين روند دارد؟

نقوي در پايان خاطرنشان كرد: تغييرات كابينه بايد با رويكرد رفع مشكلات اقتصادي كشور باشد اما تغييرات كابينه انتخاباتي است و مشكلي را هم حل نمي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: