« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
در سی و نهمین نشست تخصصی دین پژوهان کشور
نشست علمی عاشورا از دیدگاه اندیشوران مسیحی، با همکاری انجمن ادیان و مذاهب حوزه علمیه قم در 15 آبان 95 در این دبیرخانه در قم برگزار می شود.
به گزارش آوای رودکوف ؛ بر اساس این گزارش استاد دکتر علی الشیخ محقق و اندیشمند شیعی دیدگاهها و نظرات اندیشوران مسیحی را در مورد سید الشهدا علیه السلام و نهضت عاشورا ارائه خواهد کرد.

دکتر الشیخ متولد بغداد که پیش از این مسیحی کاتولیک بوده اند در سال 1370 به دین مبین اسلام مشرف شد و در کتابی به نامه هبه السماء ( هدیه آسمانی ) زندگی نامه و دیدگاه ههای خود را به رشته تحریر در آورده است.

وی دانش آموخته مدرسه امام خمینی (ره) قم و دارالحکمه  بغداد می باشد و آثاری از جمله الصحیح فی انجیل المسیح و المسیحیه فی المیزان تالیف نموده است.وی پایان نامه خود را در موضوع حقیقه المسیح در اسلام و مسیحیت به انجام رسانده است.

لازم به ذکر است این نشست در ادامه سلسله نشست های علمی و کرسی ها ی آزاد اندیشی موسسه دین پژوهان کشور در محرم و صفر 95 برگزار میگردد .

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دین پژوهان کشور این نشست ساعت 19 شنبه 15 آبانماه 95 (پنجم صفر ) در دبیرخانه دین پژوهان کشور واقع در قم- خیابان شهید فاطمی (دورشهر)- بین کوچه 21 و 23 پلاک 317  و با حضور پژوهشگران علوم اسلامی و منتقدین برگزار می گردد.

دبیرخانه دین پژوهان از عموم علاقه مندان دعوت به عمل آورده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: