« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
با حضور عکاس بهبهانی ؛
نمایشگاه گروهی عکس "جهان گزارش نشده" در دانشگاه آکسفورد انگلستان گشایش یافت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ نمایشگاه گروهی عکس " Unreported Worlds" به انتخاب پروفسور Uwe Ackermann   با 148 اثر از شش عکاس ، در گالری بارن کالج جان دانشگاه آکسفورد  انگلستان افتتاح  و تا  21  آبان پذیرای عکس های این نمایشگاه خواهد بود.

سید احسان مرتضوی ، سعید و سعیده کوهکن از ایران به همراه پروفسور Uwe Ackermann از انگلستان،  Rami Maassarani  از لبنان و Bharat Patel  از هندوستان عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.

پروفسور Ackermann دبیر نمایشگاه درباره برگزاری این گالری می گوید: تجربه بصری ما از جهان تحت سلطه فتوتوریسم با عکس های بی شماری که از طریق سرویس های اشتراک عکس آنلاین بلافاصله به سراسر جهان مخابره می شود قرار دارد. بسیاری ازما سوژه های یکسانی را عکاسی کرده و عکس هایمان را از طریق رسانه های اجتماعی به عنوان شاخص انتخاب سبک زندگی و به روز کردن پروفایل های آنلاین مان منتشر می کنیم اما نادرترین عکس ها نه توسط بازدیدکنندگان بلکه توسط خود اعضای جامعه گرفته شده اند که بیانگرترکیب مشاهدات و درک و حساسیت نسبت به تولید عکس های موثر از جامعه خویش است.

نمایشگاه "جهان گزارش نشده" دیدن نادیده هاست. نمایشگاهی است از تفسیر ظریف اجتماعی توسط ناظران دلسوز، نگاهی است به روش زندگی معمول اما معنی دار مردم عادی در محیط طبیعی زندگی خود در لبنان ، هاییتی، ایران ، اتیوپی و هندوستان. چیزی که روی هم رفته ناپیداست و توسط شش عکاس به نمایش درمی آید. دو نفر از عکاسان این نمایشگاه بازدیدکننده های دایم مکان هایی هستند که در آن به عکاسی پرداخته و چهار نفر از جامعه ای که در آن زندگی و کار می کنند عکاسی کرده اند.
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: