« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۷
ارتش و نیروهای مسلح سوریه ده ها تروریست را در استان های حلب، دیرالزور، ریف دمشق، حماه، حلب، حمص و درعا به هلاکت رساندند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) جنگنده های ارتش سوریه مواضع، مقرها و تجهیزات تروریست ها را در غرب و جنوب غرب حلب بمباران کردند.
دراین عملیات، مواضع و مسیرهای حرکت تروریست ها در خان طومان و الراشدین 4 بمباران شد و ده ها تروریست کشته و زخمی شدند.
یگان های ارتش سوریه یورش تروریست ها به روستای منیان در غرب حلب را نیز دفع و سه خودرو بمبگذاری شده آن ها را منهدم کردند که به هلاکت ده ها تروریست در این محور منجر شد.
گروه های تروریستی روز پنجشنبه نیز به موشک باران محله های غربی شهر حلب ادامه دادندکه دراین اقدام تروریستی 12 شهروند کشته و بیش از 200 تن دیگر زخمی شدند.
در استان دیرالزور نیز یورش تروریست های داعشی به فرودگاه نظامی این شهر از سمت خاکریز شرقی فرودگاه دفع شد.
دراین عملیات 9 تروریست کشته و اسلحه و مهمات آن ها منهدم شد.
یگان های ارتش سوریه در استان درعا نیز یک مقرفرماندهی تروریست ها را در شرق میدان المصری و مواضع آن ها را در محله های البحار و العباسیه شهرک درعا البلد هدف قراردادند.
شماری از تروریست ها نیز هنگام سرقت غلات از سیلوهای شهرک الیادوده در غرب درعا در کمین نیروهای ارتش افتادند و همه آن ها به هلاکت رسیدند.
دراستان حماه نیز نیروی هوایی و توپخانه ارتش سوریه مواضع و محل تجمع تروریست های جیش الفتح در شهرک ها و روستاهای حومه شمالی حماه را درهم کوبیدند.
در این عملیات، مواضع تروریست ها در شهرک ها و روستاهای طیبه الامام، البویضه، تل المنطار، وادی البشائر، تباره الدیبه، تل حویر، المصاصنه، الزلاقیات و حصرایا هدف قرارگرفت و شماری از تروریست ها کشته شدند.
جنگنده های ارتش سوریه محل حضور تروریست ها در تله المنطار و مورک در شمال حماه را بمباران کردند.
در استان ریف دمشق نیز ارتش سوریه دایره تسلط خود را در مزارع خان الشیخ در جنوب غرب پایتخت گسترش داد.
در شرق پایتخت نیز در محله جوبر، ارتش سوریه یک تونل متعلق به تروریست ها به طول 150 متر، عرض دو و ارتفاع یک متر منفجر کرد.
جنگنده های نیروی هوایی ارتش سوریه در شمال حمص نیز مواضع تروریست های النصره را در الرستن، شرق دیرفول و ابو تبابیر و خان الصره را بمباران کردند.
یگان های ارتش نیز یورش گروه تروریستی داعش را به مواضع ارتش در اطراف شهرک جب الجراح در شرق حمص را دفع کردند.

منبع/ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: